Lintzaag voor gitaarbouw

zlack

Nieuw lid
21 nov 2020
6
1
Hallo,

Ik ben op zoek naar een lintzaag voor mijn gitaarbouw hobby. Het dikste wat ik van plan ben om te zagen is. ongeveer 10-12 centimeter, en esdoorn waarschijnlijk het hardste hout. Budget is ongeveer 500-1000 euro. Is er een merk / type welke jullie kunnen aanraden? Op marktplaats zie ik ook bijvoorbeeld een Kity 612 staan - zou dit een goede keuze zijn?

Alvast bedankt!
 

conectra

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
210
4
Sliedrecht
Hallo,

Ik ben op zoek naar een lintzaag voor mijn gitaarbouw hobby. Het dikste wat ik van plan ben om te zagen is. ongeveer 10-12 centimeter, en esdoorn waarschijnlijk het hardste hout. Budget is ongeveer 500-1000 euro. Is er een merk / type welke jullie kunnen aanraden? Op marktplaats zie ik ook bijvoorbeeld een Kity 612 staan - zou dit een goede keuze zijn?

Alvast bedankt!
zn Kity is een prima keus,,, ik zou zelf niet snel er een kopen van rond de 1000€,, waarom zou je,,, een goede oude machine koop je tussen de 200 en de 400 € en heb je een top machine voor..

suc6 met de aankoop..

ps ik heb nog wel een super figuurzaag staan die weg gaat (ik heb er 2) voor het mooie fijne werk.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.