Lindenhout

Nuadat

Nieuw lid
9 jan 2022
2
0
Breda
Hoi allen,

Ik ben nieuw in het hout bewerkers kwartier en vind het tot nu toe erg leuk en interessant. Echter loop ik tegen een issue aan, waar kan ik het best lindenhout aanschaffen, tegen een redelijke prijs. Ik merk dat er lastig aan te komen is.

Groetjes,

Nuadat
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
903
760
Nootdorp
welkom op het forum. In de buurt van Breda kan ik dit niet zo zeggen. Probeer eens bij masava hout in Zwolle, Arnhemse fijnhouthandel of Inlands Hout in Burgum.
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.162
867
Ulvenhout
Welkom op het forum!
2 zaken waar ze je zeker kunnen helpen zijn Masave in Zwolle en de Arnhemse fijnhouthandel. Niet echt in de buurt van Breda, maar Masave kan het ook voor je opsturen.
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.762
980
Omgeving Eindhoven
Anders even bellen naar Polak in Lage Zwaluwe.
Maar Masave in Zwolle is zeker een goed adres, zeker als het om kleine hoeveelheden of korte stukken gaat; bij hem koop je precies wat je nodig hebt en hoef je geen hele lengte mee te nemen. En hij stuurt het ook nog op, dus geen probleem dat hij ver weg zit.
 

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Ik heb nog 6 flinke planken liggen, 25 à 30 jaar gedroogd. 100mm dikte, 370 mm breed (gemiddeld) en 2500mm lengte. Stuur me maar een berichtje bij interesse.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.