jazeker, maar enkel in de UK.Bestaat het merk Vauxhall nog, dat vraag ik mij af?
Werk van maken joh, dat zou ik óók niet pikken...Héla; opeens staat er "oud hout" onder mijn naam.Een medaille met sarcastische tint?
Dat is deels waar. Pas in '79 is Vauxhall gestopt met het zelf ontwerpen van modellen.gebaseerd waren op Opel-ontwerpen.
samen StellantisEn PSA is later gefusioneerd met FCA, dat een fusie is tussen Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo, Lancia, …) en Chrysler (Chrysler, Dodge, RAM, …).
noem het 'uit het goede hout gesneden'opeens staat er "oud hout" onder mijn naam.Een medaille met sarcastische tint?
Ik denk dat als je boven de 2500 posts komt dat je deze titel krijgt.Héla; opeens staat er "oud hout" onder mijn naam.Een medaille met sarcastische tint?
groeten
Ornament
Zie dat je berichtenscore op 2501 staat. Blijkbaar verdien je deze titel door genoeg berichten te plaatsen.Héla; opeens staat er "oud hout" onder mijn naam.Een medaille met sarcastische tint?
groeten
Ornament
Ik denk ook een Vauxhall, maar de tegenhanger bij Opel was de Record en niet de Kapitein. Kapiteins hadden allemaal 6 cylinder motoren en deze Vauxhall/Opel versies hadden een 1500 cc vier cylinder. Hoofdontwerpen kwamen bij General Motors vandaan.Dat of een Opel Kapitan inderdaad.
Maar de neus doet inderdaad meer denken aan de Vauxhall Victor (de engelse variant van Opel)
Dat is een waardering voor alle tijd en bijdragen aan het forum!Héla; opeens staat er "oud hout" onder mijn naam.Een medaille met sarcastische tint?
groeten
Ornament