MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
273
21
Breda
Hallo,

Rechtstreeks kopen bij de groothandel:
L&S lighting producten. Dit merk wordt in 80% van de Duitse keukenindustrie toegepast en ook in Nederland. Zeer solide materiaal met een levensduur van 30.000 uur.
Dit is voor ons een "overjarig"model.

L&S lighting High end led verlichting
Model Nova square
12V 2,8W
Emotion
boring 68mm
Incl bedrading
Prijs: 17.50 euro per stuk
Voorraad: 24 stuks

wat hebben wij nodig bij een bestelling:
naam
Afleveradres
Mailadres: daar sturen wij de vooruitbetalingsfactuur naar toe
Zodra de factuur is voldaan, gaan wij over tot verzending( 5,95)

Let op: er volgt deze week nog meer meubelbeslag uit ons magazijn.
 

Bijlagen

  • 1000035345 (1).jpg
    1000035345 (1).jpg
    122,4 KB · Weergaven: 68
  • 1000035347.jpg
    1000035347.jpg
    55,4 KB · Weergaven: 68
  • 1000035344.jpg
    1000035344.jpg
    49,1 KB · Weergaven: 68

hdv

Post veel
24 nov 2019
892
467
Noord-Veluwe
Als ik de goede informatie heb gevonden, dan is de inbouwdiepte van deze dimbare spots 14 mm. Klopt dat met wat jij aan jouw kant ziet? Zo ja, dan heb ik interesse in 12 stuks. Ik moet de spots in de zwevende planken in de keuken vervangen en die hebben toevallig ook een boring van 68 mm. Dat zou dus niet gek uitkomen.
 

MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
273
21
Breda
Als ik de goede informatie heb gevonden, dan is de inbouwdiepte van deze dimbare spots 14 mm. Klopt dat met wat jij aan jouw kant ziet? Zo ja, dan heb ik interesse in 12 stuks. Ik moet de spots in de zwevende planken in de keuken vervangen en die hebben toevallig ook een boring van 68 mm. Dat zou dus niet gek uitkomen.
Hallo,
ten eerste mijn excuses voor de late reactie. Ik kan namelijk alleen thuis via woodworking reageren. Op het bedrijf niet( iets met beveiliging).
De spots hebben een inbouwdiepte van 11.8mm om precies te zijn.
Natuurlijk kan ik er 12 voor je verzorgen.
Heb jij voor mij jouw gegevens? Ik denk dat wij al eerder materiaal bij jou hebben afgeleverd maar dat kan ik helaas niet meer naar voren halen.
zodra wij de gegevens hebben, maken we een vooruitbetalingsverzoek.

alvast bedankt,
Marco
 

MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
273
21
Breda
En wat kost een driver voor die lampen?
Hoi Jan,

Drivers heb ik helaas niet in de uitverkoop. Wel regulaire verkoop.
Optie 1.
Driver 30W( meer dan genoeg) welke geschakeld wordt met een wandschakelaar: alleen aan/uit mogelijkheid
Prijs: 34.00 euro ( incl alle benodigde bedrading).

Optie 2.
Driver 30W Emotion sturing. Dan krijg je na jouw trafo nog een ontvanger en een afstandsbediening. Daarmee kan je dan : aan/uit, dimmen en warmtetint instellen. Hij heeft ook een geheugen dus onthoud altijd de laatste stand.
Prijs: 87.49 euro (incl alle benodigde bedrading)
Let op: dit is geen goedkope materiaal. Het is high end materiaal toegepast door de Duitse en Nederlandse keukenindustrie.
Bij serieuze interesse in kombi met de ledspots, kan ik de artnr opgeven van ons welke je dan kan terugvinden op onze site.

gr marco
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.406
842
70
Veldhoven
Hoi Jan,

Drivers heb ik helaas niet in de uitverkoop. Wel regulaire verkoop.
Optie 1.
Driver 30W( meer dan genoeg) welke geschakeld wordt met een wandschakelaar: alleen aan/uit mogelijkheid
Prijs: 34.00 euro ( incl alle benodigde bedrading).

Optie 2.
Driver 30W Emotion sturing. Dan krijg je na jouw trafo nog een ontvanger en een afstandsbediening. Daarmee kan je dan : aan/uit, dimmen en warmtetint instellen. Hij heeft ook een geheugen dus onthoud altijd de laatste stand.
Prijs: 87.49 euro (incl alle benodigde bedrading)
Let op: dit is geen goedkope materiaal. Het is high end materiaal toegepast door de Duitse en Nederlandse keukenindustrie.
Bij serieuze interesse in kombi met de ledspots, kan ik de artnr opgeven van ons welke je dan kan terugvinden op onze site.

gr marco
Dankjewel Marco. Ik kom er nog op terug als ik weer thuis ben. Zit nu in Zweden.
 

MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
273
21
Breda
Hallo,

Rechtstreeks kopen bij de groothandel:
L&S lighting producten. Dit merk wordt in 80% van de Duitse keukenindustrie toegepast en ook in Nederland. Zeer solide materiaal met een levensduur van 30.000 uur.
Dit is voor ons een "overjarig"model.

L&S lighting High end led verlichting
Model Nova square
12V 2,8W
Emotion
boring 68mm
Incl bedrading
Prijs: 17.50 euro per stuk
Voorraad: 24 12-6 :nog maar 12 stuks

wat hebben wij nodig bij een bestelling:
naam
Afleveradres
Mailadres: daar sturen wij de vooruitbetalingsfactuur naar toe
Zodra de factuur is voldaan, gaan wij over tot verzending( 5,95)

Let op: er volgt deze week nog meer meubelbeslag uit ons magazijn.
Prima, kleine tip nog misschien: bij de ledkoning.nl heb je al een set dualwhite aansturing en trafo voor ca 50 euro. Alleen dan een beetje koppelen met de bedrading, maar dat is niet zo moeilijk.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.