lamello's of kreg

vernum

Nieuw lid
18 mrt 2014
17
0
Ik zelf vind het Kreg pockethole systeem een uitkomst Je kan er stevige houtverbindingen mee maken zonder dat je zeer geoefend hoeft te zijn. Het kieren en splijten komt vooral als je een ander soort schroef gebruikt dan de (misschien wat kostbare) speciale pocketholeschroeven. Het splijten kan ook als je wel heel dicht op de rand zit

Hier (https://pockethole-shop.nl/pockethole-verbindigen-mooi-maar-hoe-zit-het-eigenlijk/) vindt je een mooie uitleg over het systeem
 

LeonvB

Post veel
23 nov 2014
868
184
Ik ga nu deuvels met Hettich Minifix 15's combineren voor een aantal kasten. De deuvels zorgen voor de sterkte en je positionering en met de Minifix schroeven trek je de verbinding aan. Ik hoop dat het een handige combinatie is, in ieder geval kan ik nu de kasten min of meer pre-fab maken en dan ter plekke opbouwen. En desnoods kan ik ze demontabel houden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.