Koekoek maar dan anders

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
852
199
Twello
20240802_155537.jpg
20240802_160942.jpg
Toen ik alleen de dingen had in de de post hierboven wilde iemand het huisje al hebben en nu mag het niet weg van mijn vrouw en van mijn moeder is het zelfs te mooi om buiten te hangen. Ik denk dat het een leuk kado is als mijn zoon in zijn huis trekt.
Kan er altijd meer maken maar ik vind het leuk om steeds andere huisjes te maken.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.614
1.042
Riemst
Zeer mooi gemaakt! Daar gaan de vogeltjes plezier van hebben.
Ik heb ondertussen gemerkt dat meesjes niet kieskeurig zijn wat locatie betreft. Ik heb van een nichtje zo een geverfd MDF ding gekregen wat niet geschikt is voor buiten. Ik heb heb het dan maar onder de overkapping aan de achterdeur gehangen. Hoewel er regelmatig pasage is wordt er toch met succes gebroed.
 

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
852
199
Twello
Zeer mooi gemaakt! Daar gaan de vogeltjes plezier van hebben.
Ik heb ondertussen gemerkt dat meesjes niet kieskeurig zijn wat locatie betreft. Ik heb van een nichtje zo een geverfd MDF ding gekregen wat niet geschikt is voor buiten. Ik heb heb het dan maar onder de overkapping aan de achterdeur gehangen. Hoewel er regelmatig pasage is wordt er toch met succes gebroed.
Een collega van mij had, van mij, een vogelhuisje meegenomen en op een stoel bij de achterdeur gezet om op te hangen. Tsja, voor de mezen was het geen probleem dat de woning op een stoel stond.
 
  • Leuk
Waarderingen: mathieu

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.