klauwplaatboutjes

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
Hallo,

De boutjes op mijn klauwplaat zijn aan vervanging toe, op de diverse houtdraai-sites/winkels kan ik niets vinden behalve bij Willy vanHoutte en daar heten ze siliconetappen maar die verkoopt ze niet los.
Wie weet meer?

gr Leendert
 

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
Maar dan met rubber bescherming om het hout niet te beschadigen.
Iig bedankt voor het meedenken Piet
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.237
652
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Welke klauwplaat is het?
Gaat het om de verbinding tussen klauw en klauwplaat, of bedoel je de rubber opzetstukjes op zoiets als dit
?

Dan zou ik in de bouwmarkt eens kijken bij deurstoppers of er iets van je gading bij ligt.
 

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
Jurriaan,

Het gaat idd om de opzet stukjes dus zal eens kijken bij de bouwmarkt, bedankt.
Anderen uiteraard ook bedankt voor de reactie, ik ga eens kijken of ik zelf iets kan maken met een boutje en een staafje kunsstof.

Leendert
 

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
Dat ziet er zeker goed uit Willem, alleen de minimale afname is wat minder maar het is zeker wat ik bedoel.
Misschien iets voor Radius (hint,hint,hint,hint);)


Inmiddels heb ik echter de closet buffers gemonteerd, nog niet getest maar dat komt nog wel.

Leendert
 
Laatst bewerkt:

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
Ronald,

Daar probeer ik idd op te letten, mocht het niet werken met de closet buffers dan ga ik eens opzoek naar een kunststof staaf oid en maak ze daar van.

gr Leendert
 

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
Allen,

Het probleem is inmiddels opgelost.
Toen ik mijn broer erover sprak (type verzamelaar) had hij gelijk een oplossing, hij had nl nog hard plastic busjes liggen van de juiste lengte maar met verschillende diameter maar dat was op de draaibank zo opgelost dus ik kan weer jaren vooruit.

Leendert
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.