Eindelijk weer eens in de werkplaats om wat te maken. Moet nog wat interieur werk voor de boot maken, maar eerst maar een klein projectje om het gevoel weer wat te krijgen. Als ik langere tijd niet wat gemaakt heb, duurt het altijd wel even voor er weer een beetje schot in komt. Had al heel lang een kistje voor de slijpspullen op het todo lijstje staan, compleet met afstandsblokjes om de beitel elke keer onder de goede hoek in het slijphulpje te krijgen. Heb ook een tijdje uit de hand geslepen, maar dit bevalt me beter, strak en elke keer hetzelfde resultaat... ieder zijn meug
.
Het kistje is uitwendig 40 x 36 cm en uit eikenlaminaat parket gemaakt (ligt nog het nodige van) en een deksel van betonplex. Het interieur is van essen en de afstandlatjes uit beuken. Beide ook ooit als parket gefabriceerd.
Ben erg op schik dat er weer eens wat uit mijn handen komt en dat de slijpstenen etc nu een mooi plekje hebben. Er moeten nog magneten in het deksel en iets van handvaten aan de zijkant...
jaap

Het kistje is uitwendig 40 x 36 cm en uit eikenlaminaat parket gemaakt (ligt nog het nodige van) en een deksel van betonplex. Het interieur is van essen en de afstandlatjes uit beuken. Beide ook ooit als parket gefabriceerd.
Ben erg op schik dat er weer eens wat uit mijn handen komt en dat de slijpstenen etc nu een mooi plekje hebben. Er moeten nog magneten in het deksel en iets van handvaten aan de zijkant...
jaap

Bijlagen
Laatst bewerkt: