Kettingsteek RGA SM400 te koop

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.580
447
Dordrecht
Zoals de titel al zegt heb ik een kettingsteek staan die ik met opruimen nu eigenlijk toch maar van de hand wil doen, want ik gebruik hem eigenlijk te weinig en er komt een leuke freestafel aan.

Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, dus iemand belangstelling voor 200 euro?

Bijlagen

• 20220227_184309.jpg
    20220227_184309.jpg
    94,2 KB · Weergaven: 193

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.580
447
Dordrecht
Uiteraard krachtstroom. Even gegoogled en de specs zie je in de bijlage, hij zou ca. 280kg moeten wegen.

Bijlagen

• rga_sm400.pdf
    1,5 MB · Weergaven: 16

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
615
206
Middelburg
Dank daar was ik al bang voor ik had hem graag van je willen overnemen maar helaas ik heb geen krachtstroom, ik dacht kom laten we proberen

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.580
447
Dordrecht
Dank daar was ik al bang voor ik had hem graag van je willen overnemen maar helaas ik heb geen krachtstroom, ik dacht kom laten we proberen
Helaas.
Sowieso wel handig als je wat grotere machines wilt gaan gebruiken om 3 fasen binnen te halen, loopt een stuk mooier.

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
615
206
Middelburg
zou kunnen maar wat me weerhoud zijn de hoge kosten, maar anderzijds de keuze wordt wel groter en vaak zijn die oude beestje op krachtstroom een stuk goedkoper,.. maar goed ik heb geen bedrijf dus zie ik er nog steeds van af, succes met uw verkoop

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.580
447
Dordrecht
zou kunnen maar wat me weerhoud zijn de hoge kosten, maar anderzijds de keuze wordt wel groter en vaak zijn die oude beestje op krachtstroom een stuk goedkoper,.. maar goed ik heb geen bedrijf dus zie ik er nog steeds van af, succes met uw verkoop
Je verdient het mogelijk deels terug, maar wat ik prettig vind is vooral de rustigere loop met meer kracht. Werkt veel prettiger en geeft mij een veiliger gevoel.
Het kan een grote investering zijn afhankelijk van de situatie, maar ik zou echt niet zonder willen.
Ik hoop dat er iemand komt met interesse, hier loopt het iig niet over. Volgens mij kan het aan de prijs niet echt liggen toch?

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.240
3.083
De kosten zitten in de kettingen en de zwaarden. Voor veel mensen die hobbymatig bezig zijn, kan dat niet uit.

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.580
447
Dordrecht
De kosten zitten in de kettingen en de zwaarden. Voor veel mensen die hobbymatig bezig zijn, kan dat niet uit.
De zwaarden gaan beste even mee (zit een garnituur bij) en de kettingen kun je slijpen en gaan ook lang mee, je maakt niet echt meters met een kettingsteek. De gemiddelde amateur kan jaren vooruit met in setje, dus dat valt allemaal nogal mee.

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
615
206
Middelburg
Je verdient het mogelijk deels terug, maar wat ik prettig vind is vooral de rustigere loop met meer kracht. Werkt veel prettiger en geeft mij een veiliger gevoel.
Het kan een grote investering zijn afhankelijk van de situatie, maar ik zou echt niet zonder willen.
Ik hoop dat er iemand komt met interesse, hier loopt het iig niet over. Volgens mij kan het aan de prijs niet echt liggen toch?
nee hoor aan je prijs ligt het in zijn geheel niet

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.240
3.083
Ik hoop toch wel dat er meer dan een setje bij zit. Je wil de breedte in een keer steken en niet nog een randje met de zijkant van de ketting moeten weg steken.

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.580
447
Dordrecht
Ik hoop toch wel dat er meer dan een setje bij zit. Je wil de breedte in een keer steken en niet nog een randje met de zijkant van de ketting moeten weg steken.er zit 1 set bij. Misschien moet je iemand anders zijn advertentie af gaan kraken? Nogal irritant dit.

Het is een nette machine voor een nette prijs
nee hoor aan je prijs ligt het in zijn geheel niet
Fijn! Leek me ook al sterk.

• Leuk
Waarderingen: Marijn

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.580
447
Dordrecht
Ik hoop toch wel dat er meer dan een setje bij zit. Je wil de breedte in een keer steken en niet nog een randje met de zijkant van de ketting moeten weg steken.
Misschien moet je iemand anders zijn verkoop af gaan kraken, nogal irritant dit...

Het is een nette machine van een gerenomeerd merk voor een volgens mij zeer nette prijs, die passend is bij het uitrustingsniveau.
Ik hoop dat hij een nieuw thuis kan krijgen, maar begin een beetje te vrezen...

• Leuk
Waarderingen: Marijn en Wilco Flier

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.240
3.083
Je vroeg je af waarom je weinig respons kreeg op je aanbieding. Daar heb ik op gereageerd. Ik heb je machine niet afgekraakt, daar is volgens mij niets mis mee. De prijs is zelfs laag voor zo'n machine.

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.580
447
Dordrecht
Je vroeg je af waarom je weinig respons kreeg op je aanbieding. Daar heb ik op gereageerd. Ik heb je machine niet afgekraakt, daar is volgens mij niets mis mee. De prijs is zelfs laag voor zo'n machine.
Ik vroeg of het aan de prijs lag. Dus de rest van de negatieve comments vind ik eerlijk gezegd nogal ongepast en onnodig.
Fijn dat het iig niet aan de prijs ligt...

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.580
447
Dordrecht
En na heel lang dralen van de koper (niet via dit forum) is de machine nu weer beschikbaar, dus mocht iemand belangstelling hebben hoor ik het graag.
er zit een garnituur bij, dus nog even een betere foto gemaakt ter illustratie.20220823_201659.jpg

• Leuk
Waarderingen: Sebasel

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.