Omdat mijn vriendin bij haar thuis wat losse spullen op het inbouwtoilet had staan wilde ze een kastje hiervoor hebben.
Het ging om gastendoekjes een fles wc reiniger en wat losse doosjes.
En omdat ik net lekker bezig wat met het werken met pallethout heb ik daarvan een kastje voor haar gemaakt.
Ik heb weer heel wat dingen geleerd zoals het met een bijtel gaten maken voor de scharnieren.
Dat was nog best een werkje maar het resultaat was prima.
Omdat er soms nichtjes van haar komen logeren een slotje op de linker deur gemaakt zodat hij niet makkelijk open kan in verband met de fles wc reiniger.
ik moet alleen voor de rechter deur een magneetje vinden.
De handgreepjes zijngemaakt van 2 metalen ringen een schroefoogje en een plastic gordijn ring.
Hier de foto's
Het ging om gastendoekjes een fles wc reiniger en wat losse doosjes.
En omdat ik net lekker bezig wat met het werken met pallethout heb ik daarvan een kastje voor haar gemaakt.
Ik heb weer heel wat dingen geleerd zoals het met een bijtel gaten maken voor de scharnieren.
Dat was nog best een werkje maar het resultaat was prima.
Omdat er soms nichtjes van haar komen logeren een slotje op de linker deur gemaakt zodat hij niet makkelijk open kan in verband met de fles wc reiniger.
ik moet alleen voor de rechter deur een magneetje vinden.
De handgreepjes zijngemaakt van 2 metalen ringen een schroefoogje en een plastic gordijn ring.
Hier de foto's
Bijlagen
Laatst bewerkt: