Japanse zagen Lidl

handig18

Oud hout
17 feb 2013
3.014
885
Oss
Lidl heeft weer Leuke Japanse zagen.
Ik heb er maar weer twee meegenomen voor 7,99 per stuk.

• Leuk
Waarderingen: jelmer

trigger

Oud hout
15 jun 2020
3.014
2.218
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Hoe bevallen ze? Is het wat of niet?
Ik heb met Lidl/Parkside nogal wisselende ervaring.
Ik sta op het punt erachter te komen hoe het gesteld is met Parkside garantie. Ben heel tevreden met de prestaties en accuduur/kracht (voor het geld) maar de slagschroevendraaier is slechts 14 maanden oud geworden. Heb zojuist garantieaanvraag gedaan.

Dat gezegd hebbende, ik heb best veel parkside spul geprobeerd, en ook de bitset die ik van ze heb doet niet (veel) onder voor duurdere spullen. Het is geen grote rotzooi, en de prijs is vaak schappelijk.

Efvee

Post veel
9 jun 2021
859
340
RegioRotterdam
Ik heb bij een bestelling van andere dingen via de webshop ooit een tafelklem bankschroef gedaan. Leek me handig maar was absolute bagger. Ding kostte 8 euro of zo dus daar haal je de moeite van terugsturen niet voor aan. Ik neem er dingen nu mee als ze in de winkel (op 5 min. lopen, naast mijn supermarkt) liggen. Als het niks blijkt te zijn dan ligt het daar zo weer. Webshop doe ik, voor klein spul, niet meer.

De prijs is voor zover ik kan zien trouwens 12,99 per stuk.
Screenshot_20211007-111303_Lidl.png

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
492
162
Apeldoorn
Nee hoor de prijs is echt 7,99 per stuk

Ik heb al jaren een ander japans zaagje van de lidl (met verwisselbaar blad), het zit standaard in mijn tas en het heeft me al heel wat keren meer dan geholpen op diverse beurzen en ook thuis bij diverse klusjes.

Dat gezegd hebbend, het ging vrijwel altijd om zacht hout en nooit om de hardere soorten. Maar evengoed ben ik er blij mee!

• Leuk
Waarderingen: The Boktor

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
826
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Nee hoor de prijs is echt 7,99 per stuk

Ik heb al jaren een ander japans zaagje van de lidl (met verwisselbaar blad), het zit standaard in mijn tas en het heeft me al heel wat keren meer dan geholpen op diverse beurzen en ook thuis bij diverse klusjes.

Dat gezegd hebbend, het ging vrijwel altijd om zacht hout en nooit om de hardere soorten. Maar evengoed ben ik er blij mee!
Ja en nee.
In de stenen winkel 7,99 en in de webshop toch echt 12,99

Heb ze gister inderdaad ook gekocht en voor dat geld heb je geen miskoop. Beuken handvat omwikkelt met hennep touw. geen snel wissel systeem dus maar het zaagt naar behoren. Tenminste als je met een Japanse zaag overweg kan :)
De zagen zijn beter als die van een aantal jaren terug met het rode zwarte handvat die zaagde voor geen meter.

Groetnis, Roeland

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
826
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
De zagen zijn in de stenen winkel hier in Grou en Leeuwarden(techum) reeds uitverkocht!
In Grou om 9.00 s'ochtends al..
Is dus echt een super aanbieding als je op tijd bent.
Maar 12,99 in de webshop plus 4,99 verzendkosten is ook geen slechte prijs zit je nog ruim onder de 20 euro en dat krijg je zelfs bij Alle niet voor elkaar.

Groetnis, Roeland

handig18

Oud hout
17 feb 2013
3.014
885
Oss
Ik heb nooit met de echt dure Japanse zagen gewerkt, (zijn aan mij niet besteed :p ), maar in eerste instantie lijken ze me prima. Ze doen wat ze moeten doen:cool:

trigger

Oud hout
15 jun 2020
3.014
2.218
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik heb er ook twee opgepikt net. Ze hadden ook grote rollen poetspapier liggen (altijd handig), accu's (alleen de 2Ah variant dus die heb ik laten liggen) en de recipro zaag. Nog wel meer handig gereedschap maar die gebruiken allemaal de buisvormige accu, niet handig.

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Hier ook 2 zagen op gehaald en een 20 volt 2a accu voor het soldeer aparat van parkside trekt de accu wel snel
Leeg zo uit de doos de soldeerbout word wel goed heet , is wel goed voor een zeer korte klus met die 2a accu,

• Leuk
Waarderingen: svenskapelsin

Dencom

Actieve deelnemer
13 aug 2020
332
132
Bocholt (Kaulille) Belgie
De zagen zijn in de stenen winkel hier in Grou en Leeuwarden(techum) reeds uitverkocht!
In Grou om 9.00 s'ochtends al..
Is dus echt een super aanbieding als je op tijd bent.
Maar 12,99 in de webshop plus 4,99 verzendkosten is ook geen slechte prijs zit je nog ruim onder de 20 euro en dat krijg je zelfs bij Alle niet voor elkaar.

Groetnis, Roeland
Nee, maar voor 2 euro meer heb je deze en dat is echt een fijn stukje gereedschap.

FredR

Actieve deelnemer
30 mei 2016
399
121
60
Sint Odilienberg
Mijn vrouw heeft er mij ook 2 mee gebracht 'smorgens om 8.30 en toen lagen er hier 3 van elk.
Ga ze van het weekend eens proberen.

Fred

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.055
3.295
Gaanderen
In Doetinchem lagen ze om 17.00 uur nog in de winkel. Hoewel ik afgelopen weekend 4 Japanse zagen heb gescoord heb ik er toch een van elk meegenomen. De eerste serie jaren geleden was een fijne zaag. Dat latere stuk schroot met het rode handvat heb ik voor gipsplaten gebruikt, voor hout was deze Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Ik heb wel in de winkel snel gekeken of het blad en de tanden er redelijk uitzagen. Ik denk dat de tanden inductie gehard zijn. En hoop dat dit goed is gebeurd anders liggen alle tanden er snel af.

Navifactiva

Actieve deelnemer
14 sep 2019
91
21
Dat mensen die goedkope zagen kopen verbaast me echt. Maar aan de andere kant, als je niet beter weet dan weet je ook niet wat je mist vergeleken met een goede Japanse zaag. En geloof me, die LIDL ondingen komen niet in de buurt van hoe een goede Japanse zaag zaagt.

• Leuk
Waarderingen: Boktor026 en peter vh

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.