Ik sta op het punt erachter te komen hoe het gesteld is met Parkside garantie. Ben heel tevreden met de prestaties en accuduur/kracht (voor het geld) maar de slagschroevendraaier is slechts 14 maanden oud geworden. Heb zojuist garantieaanvraag gedaan.Hoe bevallen ze? Is het wat of niet?
Ik heb met Lidl/Parkside nogal wisselende ervaring.
Ja en nee.Nee hoor de prijs is echt 7,99 per stuk
Ik heb al jaren een ander japans zaagje van de lidl (met verwisselbaar blad), het zit standaard in mijn tas en het heeft me al heel wat keren meer dan geholpen op diverse beurzen en ook thuis bij diverse klusjes.
Dat gezegd hebbend, het ging vrijwel altijd om zacht hout en nooit om de hardere soorten. Maar evengoed ben ik er blij mee!
Nee, maar voor 2 euro meer heb je deze en dat is echt een fijn stukje gereedschap.De zagen zijn in de stenen winkel hier in Grou en Leeuwarden(techum) reeds uitverkocht!
In Grou om 9.00 s'ochtends al..
Is dus echt een super aanbieding als je op tijd bent.
Maar 12,99 in de webshop plus 4,99 verzendkosten is ook geen slechte prijs zit je nog ruim onder de 20 euro en dat krijg je zelfs bij Alle niet voor elkaar.
Groetnis, Roeland
Zal me niks verwonderen als het dezelfde zaag is, maar dan scheelt het geen 2 euro, maar 12,60 euroNee, maar voor 2 euro meer heb je deze en dat is echt een fijn stukje gereedschap.
en voor nog eens 2 euro meer heb je een ryoba met fijne en grove tandenNee, maar voor 2 euro meer heb je deze en dat is echt een fijn stukje gereedschap.
Hahaha klopt heb ze allebei, prima zagenen voor nog eens 2 euro meer heb je een ryoba met fijne en grove tanden
sorry @Dencom, die dook direct onderaan het scherm op & ik kon het niet laten