Jan is een beetje ziek...en weer beter!!

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
580
156
En weer een update:
vandaag was ik bij de oncoloog voor de bespreking van de petscan deze week. De problemen zijn voor 98% weg. Bij 9 op de tien mensen verdwijnt het restje ook nog door de nog aanwezige chemo in mijn lijf. Het heeft dus nog even tijd nodig. Over drie maanden weer een petscan op 20 maart en op 30 maart de uitslag. Mocht er dan nog iets zichtbaar zijn, dan volgt een punctie. Als er dan nog iets “ergs” te zien is, dan kan dat met bestralen verholpen worden. De dokter is zeer positief. Dus we gaan gewoon door met ademhalen en op 30 maart weten we meer. 😉
Heel goed!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

GerardusR

Actieve deelnemer
28 jan 2021
143
38
39
Terneuzen
Dat is goed nieuws Jan, zeker in deze tijd van het jaar. Ik wens je heel veel goede gezondheid voor het nieuwe jaar toe het is je gegund! Zeker na ons ontmoeting en het hartelijke ontvangst heb ik al een kaarsje gebrand 👍 hopelijk ook snel weer op de motor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.