Deze advertentie gaat over dalbergia nigra, een andere soort/maat dan de voorgaande advertenties met rosewood (en dat is allemaal al verkocht).
Het is echt het allerlaatste dat ik heb, hierna is het op. Het is in mijn bezit sinds 2007 (heel ruim voor de Cites regels voor deze soort) en het lag daarvoor al jaren te drogen in Nederland.
Lengte : tussen de 50 en 60cm
dikte : 3cm tot 3,5cm
breedte : tussen 5 en 6cm
De kleuren verschillen behoorlijk tussen de balkjes. Het betreft ruw hout, dus moet nog geschaafd of geschuurd worden.
Als je het schuurt dan komt er een prachtige tekening onder vandaan. Veel balkjes hebben een bijna rode aders er in zitten, ik krijg het niet goed op de foto maar ik vind het prachtig. Maar andere zijn weer vrij licht van kleur, ook daar heb ik foto's van gemaakt en die hebben vaak een erg mooie tekening maar zijn dus minder rood.
De balkjes zijn zwaar. Tot 9 balkjes blijf ik nog net onder de 10 kilo (vanwege verzenden, 7 euro binnen NL). Als je meer wilt, dan kom je dus in het volgend verzendtarief (binnen NL is dat 13 euro tot 20 kilo).
Ophalen is uiteraard mogelijk (Apeldoorn).
Ik moet nog tellen hoeveel ik exact heb, maar minstens 100 en vermoedelijk eerder 130-150 of zo.
Prijzen:
tot 10 stuks : 3,50 per balkje.
vanaf 11 tot 20 stuks : 3 euro per balkje
vanaf 21 tot 30 stuks : 2,75 euro per balkje
vanaf 31 tot 40 stuks : 2,50 per balkje.
vanaf 41 tot 50 stuks : 2,25 euro per balkje.
Vanaf 51 tot 60 stuks : 2 euro per balkje
ALLES? dan maken we een deal, moet ik wel tellen hoeveel ik heb.
Het balkje dat er dwar op ligt is vandaag door mij even geschuurd:

ander balkje (1 van de lichtere) geschuurd:

dit ruwe balkje is op deze foto nog niet geschaafd, maar zie de daarna volgende foto

dit is het zelfde balkje, maar nu geschuurd!

Laatste kans dus! Hierna is dit hout, dat zo goed als niet meer te krijgen is, op.
Het is echt het allerlaatste dat ik heb, hierna is het op. Het is in mijn bezit sinds 2007 (heel ruim voor de Cites regels voor deze soort) en het lag daarvoor al jaren te drogen in Nederland.
Lengte : tussen de 50 en 60cm
dikte : 3cm tot 3,5cm
breedte : tussen 5 en 6cm
De kleuren verschillen behoorlijk tussen de balkjes. Het betreft ruw hout, dus moet nog geschaafd of geschuurd worden.
Als je het schuurt dan komt er een prachtige tekening onder vandaan. Veel balkjes hebben een bijna rode aders er in zitten, ik krijg het niet goed op de foto maar ik vind het prachtig. Maar andere zijn weer vrij licht van kleur, ook daar heb ik foto's van gemaakt en die hebben vaak een erg mooie tekening maar zijn dus minder rood.
De balkjes zijn zwaar. Tot 9 balkjes blijf ik nog net onder de 10 kilo (vanwege verzenden, 7 euro binnen NL). Als je meer wilt, dan kom je dus in het volgend verzendtarief (binnen NL is dat 13 euro tot 20 kilo).
Ophalen is uiteraard mogelijk (Apeldoorn).
Ik moet nog tellen hoeveel ik exact heb, maar minstens 100 en vermoedelijk eerder 130-150 of zo.
Prijzen:
tot 10 stuks : 3,50 per balkje.
vanaf 11 tot 20 stuks : 3 euro per balkje
vanaf 21 tot 30 stuks : 2,75 euro per balkje
vanaf 31 tot 40 stuks : 2,50 per balkje.
vanaf 41 tot 50 stuks : 2,25 euro per balkje.
Vanaf 51 tot 60 stuks : 2 euro per balkje
ALLES? dan maken we een deal, moet ik wel tellen hoeveel ik heb.
Het balkje dat er dwar op ligt is vandaag door mij even geschuurd:

ander balkje (1 van de lichtere) geschuurd:

dit ruwe balkje is op deze foto nog niet geschaafd, maar zie de daarna volgende foto

dit is het zelfde balkje, maar nu geschuurd!

Laatste kans dus! Hierna is dit hout, dat zo goed als niet meer te krijgen is, op.