Is dit Meranti?

RedWoodWorking

Actieve deelnemer
5 okt 2017
158
29
Boxtel, NL
Ja dat was initieel ook de bedoeling, maar kon het nergens in de buurt vinden (AF heeft het, maar dan ben ik meer aan reistijd/kosten kwijt dan het hout kost :D). Mocht je een adres kennen in de buurt van Boxtel... ?

Ik bekijk het maar zo: nu weer wat geleerd over Meranti en wellicht straks over kleurbeitsen :)
 

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.198
560
Neem even contact op met Rick van Masave (de link staat bovenin je scherm). Hij heeft vast wel iets voor je liggen, zit in Zwolle maar stuurt ook op. Bescheiden hoeveelheid nodig => lage materiaal- en verzendkosten...
 

RedWoodWorking

Actieve deelnemer
5 okt 2017
158
29
Boxtel, NL
Nog even een kleine update:
- reactie van Masave kwam snel, maar wordt me toch iets te duur; 85 euro voor gezaagd/geschaafd in huis (50 euro voor het ruwe hout) voor zo'n klein project.
- De Clou Mahonie middel is binnen, maar nog geen tijd gehad om toe te passen... wordt vervolgd! :)
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
961
306
Rosmalen
Goeie tip van Duller en Co! Interessant assortiment, en handig om voor die poederbeits een adres in NL te hebben.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.