internet leven in 2015

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Een prachtige animatie over het internel leven in 2015. Nu al verbruikt alle electronica om internet in de lucht te houden (dus niet de computers thuis) al meer energie dan alle vliegverkeer bij elkaar.
In 2015 zorgen twintig huishoudens voor net zoveel internetverkeer als de totale online bevolking van 1995. Die en vele andere voorspellingen over hoe we het internet over vier jaar gebruiken, in een vernuftig filmpje.

jaap
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Interessant en best leuk gedaan. Alleen vond ik het wat lastig te volgen soms met al die druk bewegende icoontjes en tekst. Voordat ik kon focussen op de data kwam de volgende al weer op. :?
De inhoud: Aan mij gaan die patjakkers in elk geval niks verdienen, ik doe lekker niet mee. :mrgreen:

Deze manier van presenteren (zelfde stijl als jouw video, maar dan getekend) bevalt het het beste: [MEDIA=youtube]zDZFcDGpL4U[/MEDIA] (Over de effecten van het hedendaagse onderwijs, ofwel leerfabrieken).
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Oh ja, en de tweede video is mooi gedaan. Zo wil ik me de toekomst graag voorstellen, zo schoon en transparant. Al is zo te zien wel alles draadloos met elkaar verbonden, daar blijf ik mijn vraagtekens bij stellen. Dat maakt vreselijk kwetsbaar. Er zal toch eerst een drastische omwenteling in de mentaliteit van de mensheid, het financieel systeem en de markt moeten komen voordat zoiets op wereldwijde schaal mogelijk en haalbaar is.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.