Inlegplaat voor freestafel in combinatie met Makita DRT50

PdenB

Actieve deelnemer
7 jan 2023
57
4
Utrecht
Ik heb de Makita DRT50. Een accu-model. Voor wat ik er mee doe een heel fijn apparaat. Nou zou ik een freestafel willen maken, waar ik de frees onder kan hangen. Veel video's gekeken en kom tot de conclusie dat inlegplaten relatief zo betaalbaar zijn dat dat me een prima optie lijkt. De rest van de tafel maak ik dan zelf. Er zijn extreem veel inlegplaten om uit te kiezen, alleen vind ik het zeer lastig om in te schatten of mijn router daar dan op te bevestigen is.

Iemand ervaring met een inlegplaat in combinatie met de DRT50?

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
266
194
Schouwen-Duiveland
In dit tipoc heb ik wat foto's gezet van de plate met fence en lift welke ik op ome ali heb besteld. Ben je klaar voor €50 ongeveer en mijn Makita DRT50 met accu past er perfect in..........

PdenB

Actieve deelnemer
7 jan 2023
57
4
Utrecht
In dit tipoc heb ik wat foto's gezet van de plate met fence en lift welke ik op ome ali heb besteld. Ben je klaar voor €50 ongeveer en mijn Makita DRT50 met accu past er perfect in..........

Dit is toevallig precies een van de sets die ik op aliexpress tegenkwam. Althans het lijkt dezelfde. @Triek77 is dit dezelfde?

En bevalt hij?

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
266
194
Schouwen-Duiveland
Hoi ,
Ja dit is dezelfde.

Ik
Moet hem nog inbouwen in mijn werkbank maar alles past perfect. Heb er even een test mee gedaan in een losse plank en alles werkt mooi.

• Leuk
Waarderingen: PdenB

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
266
194
Schouwen-Duiveland
Op zijn kop in de bankschroeven wat kantjes afgerond met een freesje. Werkt perfect.

Alleen het zwengeltje wat erbij zit om de lift te bedienen is een aanfluiting. Het schroefdraad voor een inbus boutje wat de zwengel aan het 6 kantige pinnetje was al dol voordat ik het uit de verpakking haalde. Daar moet ik nog wat aan tweaken😬😬😬IMG_8153.jpegIMG_8154.jpegIMG_8155.jpeg

PdenB

Actieve deelnemer
7 jan 2023
57
4
Utrecht
Op zijn kop in de bankschroeven wat kantjes afgerond met een freesje. Werkt perfect.

Alleen het zwengeltje wat erbij zit om de lift te bedienen is een aanfluiting. Het schroefdraad voor een inbus boutje wat de zwengel aan het 6 kantige pinnetje was al dol voordat ik het uit de verpakking haalde. Daar moet ik nog wat aan tweaken😬😬😬Bekijk bijlage 150331Bekijk bijlage 150332Bekijk bijlage 150333
Leuk om te zien! Ik heb er ook maar een besteld. Ander kleurtje maar volgens mij dezelfde set. Duurt even voor het er is, maar ben benieuwd. En dan ga ik 'm okm inbouwen in mn werktafel. Leuk klusje lijkt me.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.