Inca zaagtafel Suva te koop

Tim82

Nieuw lid
25 feb 2016
14
3
Uit een erfenis een Inca zaagtafel (model Suva) gekregen, maar heb er helaas geen plek voor. Hij heeft een poosje onder een dik zeil buiten gestaan (zonde, zonde...), maar werkt wel. Geen idee van de waarde.
Er zijn ook nog 2 inlegplaatjes en andere onderdelen bij.
Op te halen in Leersum, Utrechtse Heuvelrug.

Bijlagen

• IMG_2134.JPG
    IMG_2134.JPG
    147,8 KB · Weergaven: 54
  • IMG_2135.JPG
    IMG_2135.JPG
    145,1 KB · Weergaven: 53
  • IMG_2136.JPG
    IMG_2136.JPG
    129,1 KB · Weergaven: 46
  • IMG_2137.JPG
    IMG_2137.JPG
    119,1 KB · Weergaven: 47
  • IMG_2138.JPG
    IMG_2138.JPG
    96,8 KB · Weergaven: 48
  • IMG_2139.JPG
    IMG_2139.JPG
    113 KB · Weergaven: 45
  • IMG_2140.JPG
    IMG_2140.JPG
    91,4 KB · Weergaven: 46
  • IMG_2141.JPG
    IMG_2141.JPG
    97,6 KB · Weergaven: 43
  • IMG_2142.JPG
    IMG_2142.JPG
    114,4 KB · Weergaven: 41
  • IMG_2143.JPG
    IMG_2143.JPG
    109,4 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:

Tim82

Nieuw lid
25 feb 2016
14
3
Ja, dat is wel handig om te weten! Op te halen in Leersum, Utrechtse Heuvelrug. Lekker centraal dus.

Tim82

Nieuw lid
25 feb 2016
14
3
als je handig bent zou je een serieuze meerwaarde kunnen creeeren door de tafel en zaag eerst op te knappen (alu plaat oppoetsen, smeren, ….)
Dank voor je reactie en tip Charel.
Daar ben ik best toe bereidt en ik ben best handig. Wat zou ik er volgens u dan voor kunnen vragen?

• Leuk
Waarderingen: Sparrows

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.890
896
Antwerpen
Dank voor je reactie en tip Charel.
Daar ben ik best toe bereidt en ik ben best handig. Wat zou ik er volgens u dan voor kunnen vragen?
in de veronderstelling dat alles dan goed werkt, schuift, glijdt en draait, denk ik dat je een 300-400€ zou kunnen krijgen. Hier op het forum zitten een paar Inca kenners misschien dat die hun mening ook kunnen geven.

handig18

Oud hout
17 feb 2013
3.076
902
Oss
in de veronderstelling dat alles dan goed werkt, schuift, glijdt en draait, denk ik dat je een 300-400€ zou kunnen krijgen. Hier op het forum zitten een paar Inca kenners misschien dat die hun mening ook kunnen geven.
Ik denk dat als je uitgaat van hooguit de helft je beter in de richting zit.
Ligt er ook nog aan wat er allemaal bij zit.

GerardusR

Actieve deelnemer
28 jan 2021
163
45
40
Terneuzen
Vraagprijs graag ook vermelden ;)(zie forumregels voor het marktplein)
Dag Plankton,

In de basis heb je gelijk in je post, echter als je even doorleest zie dat de verkoper geen idee heeft van de waarde en dus ook advies vraagt om tot de verkoopprijs te komen.

De maatschappij is al gejaagd genoeg, dus mensen even tijd geven om tot een gefundeerde prijs te komen wordt gewaardeerd.

• Leuk
Waarderingen: Eric55 en jelmer

Plankton

Nieuw lid
26 sep 2024
18
12
Midden-Limburg
Dag Plankton,

In de basis heb je gelijk in je post, echter als je even doorleest zie dat de verkoper geen idee heeft van de waarde en dus ook advies vraagt om tot de verkoopprijs te komen.

De maatschappij is al gejaagd genoeg, dus mensen even tijd geven om tot een gefundeerde prijs te komen wordt gewaardeerd.
Ik heb de forumregels niet bedacht, daar ga je mee akkoord als je je hier registeerd en staan ook duidelijk geheel bovenaan in het marktplein, heeft verder niks met een gejaagde maatschappij te maken, wel met duidelijkheid onderling op het forum. (y)

In plaats van gelijk te koop te zetten, als men geen idee heeft van een vraagprijs, is een interessepeiling aanmaken buiten het marktpleingedeelte ook een optie en meld een eventueel geinterreseerde zich toch wel. Bij de juiste prijs heb ik eventueel interesse in, om het even on-topic te houden.

___
Om terug te komen op de "maatschappij" een vraag die ik me geregeld stel, is de volgende: waarom moet er tegenwoordig overal een uitzondering zijn op duidelijke omkaderde van te voren aangegeven regels??

• Leuk
Waarderingen: Superbra

GerardusR

Actieve deelnemer
28 jan 2021
163
45
40
Terneuzen
Ik heb de forumregels niet bedacht, daar ga je mee akkoord als je je hier registeerd en staan ook duidelijk geheel bovenaan in het marktplein, heeft verder niks met een gejaagde maatschappij te maken, wel met duidelijkheid onderling op het forum. (y)

In plaats van gelijk te koop te zetten, als men geen idee heeft van een vraagprijs, is een interessepeiling aanmaken buiten het marktpleingedeelte ook een optie en meld een eventueel geinterreseerde zich toch wel. Bij de juiste prijs heb ik eventueel interesse in, om het even on-topic te houden.

___
Om terug te komen op de "maatschappij" een vraag die ik me geregeld stel, is de volgende: waarom moet er tegenwoordig overal een uitzondering zijn op duidelijke omkaderde van te voren aangegeven regels??
Goed, een aantal zaken die ik toch nog wil opmerken en dan zal ik niet meer reageren om dit topic niet verder te vervuilen;

We zijn allemaal akkoord met de forum regels, maar dan ben je er ook mee akkoord dat er moderators zijn die de taak hebben deze of gene op een mogelijke inbreuk te wijzen of aan te passen. Deze taak is niet aan ons toebedeeld. Als regels dusdanig strikt gevolgd dienen te worden, zoals ik het interpreteer in uw formulering, zou het ook wenselijk zijn dat u deze regels zelf ook correct volgt zonder voor moderator te ageren.

De topic starter is een "nieuw lid" met onder de 18 posts dus het is niet ondenkbaar, en zelfs hoogstwaarschijnlijk, dat de door u gewenste route niet bekend is bij de topicstarter.

Bij de opmerking van locatie is meteen gereageerd door de topicstarter en deze vermeld.

Bij interesse, zoals u in de kantlijn ook aangeeft, kunt u ook zelf een onderbouwde bieding doen al dan niet via privebericht.

Het is gewoon jammer dat door mensen meteen op regels en de eventuele overtredingen hiervan wordt gewezen, zonder het geheel te overzien.

U zou de topic starter ook kunnen helpen een waardepoll op te starten of eventueel een bron kunnen alluderen waaruit een beslissing tot prijsstelling kan komen.

En om terug on topic te komen;
Ik heb geen idee van de waarde, nog interesse, maar zou er wel voor opteren de machine wat TLC te geven en op te knappen. Via marktplaats en Google kom je een aardig eind.

ikbeneyal

Actieve deelnemer
18 jan 2023
34
15
Gilze (NB)
Goed, een aantal zaken die ik toch nog wil opmerken en dan zal ik niet meer reageren om dit topic niet verder te vervuilen;

We zijn allemaal akkoord met de forum regels, maar dan ben je er ook mee akkoord dat er moderators zijn die de taak hebben deze of gene op een mogelijke inbreuk te wijzen of aan te passen. Deze taak is niet aan ons toebedeeld. Als regels dusdanig strikt gevolgd dienen te worden, zoals ik het interpreteer in uw formulering, zou het ook wenselijk zijn dat u deze regels zelf ook correct volgt zonder voor moderator te ageren.

De topic starter is een "nieuw lid" met onder de 18 posts dus het is niet ondenkbaar, en zelfs hoogstwaarschijnlijk, dat de door u gewenste route niet bekend is bij de topicstarter.

Bij de opmerking van locatie is meteen gereageerd door de topicstarter en deze vermeld.

Bij interesse, zoals u in de kantlijn ook aangeeft, kunt u ook zelf een onderbouwde bieding doen al dan niet via privebericht.

Het is gewoon jammer dat door mensen meteen op regels en de eventuele overtredingen hiervan wordt gewezen, zonder het geheel te overzien.

U zou de topic starter ook kunnen helpen een waardepoll op te starten of eventueel een bron kunnen alluderen waaruit een beslissing tot prijsstelling kan komen.
Ja, hier sluit ik me bij aan. Probeer elkaar te helpen ipv er heerlijk op te klappen. De regel mbt een vraagprijs is prettig en helder, maar als TS letterlijk zegt geen prijs te weten kun je elkaar ook helpen. Hoe help je op zo een moment door te zeggen "prijs is verplicht"? Ik vind bovenstaande suggesties precies voorbeelden van dingen die op zo een moment wel helpen.

• Leuk
Waarderingen: GerardusR

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.