Inca vlakbank / vandiktebankje [verkocht]

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinV

Nieuw lid
3 dec 2020
4
2
Beste Houtbewerkers,

Ik bied deze Inca vlakbank / vandiktebank aan, omdat ik deze eigenlijk niet meer gebruik, en meer in de wegstaat.

Type is mij niet helemaal bekend, verder heeft de machine wat aandacht nodig. De machine komt verder met een set extra beitels en de uitbreiding om er een vandiktebank van te maken. De machine is verder werkend te bekijken in de omgeving van Zoetermeer - Zuid Holland.

Vraagprijs 150,- euro.

Meer weten? ... stel de vraag hieronder.
 

Bijlagen

  • vlakbank_1.jpg
    vlakbank_1.jpg
    144,3 KB · Weergaven: 64
  • vlakbank_2.jpg
    vlakbank_2.jpg
    99,8 KB · Weergaven: 62
  • vlakbank_3.jpg
    vlakbank_3.jpg
    89,1 KB · Weergaven: 60
  • vlakbank_4.jpg
    vlakbank_4.jpg
    93,9 KB · Weergaven: 62
  • vlakbank_5.jpg
    vlakbank_5.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 62
  • vlakbank_6.jpg
    vlakbank_6.jpg
    96,4 KB · Weergaven: 62
  • vlakbank_7.jpg
    vlakbank_7.jpg
    98,2 KB · Weergaven: 62
  • vlakbank_8.jpg
    vlakbank_8.jpg
    118,3 KB · Weergaven: 63
Laatst bewerkt:

Speculaasbrok

Actieve deelnemer
19 dec 2018
126
23
Harkstede
Nee dat is inderdaad niet de bedoeling, ik heb nu de link er maar uitgehaald. En gewoon zijn E-mail adres erbij gezet.
Het is een beetje onduidelijk voor mij wie hem nou aanbied, jijzelf of ene Jan. Hoe dan ook het is onverstandig om je gegevens zo openbaar te plaatsen vanwege ongewenst gebruik.
Daarnaast is een richtprijs verplicht.
Succes met de verkoop!
 

MartinV

Nieuw lid
3 dec 2020
4
2
Het is een beetje onduidelijk voor mij wie hem nou aanbied, jijzelf of ene Jan. Hoe dan ook het is onverstandig om je gegevens zo openbaar te plaatsen vanwege ongewenst gebruik.
Daarnaast is een richtprijs verplicht.
Succes met de verkoop!
Prijs toegevoegd, overigens is Jan mijn vader, en niet zo heel handig op het internet ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: bakkiet en Speculaasbrok
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.