inca vandiktebank aandrijfband

karamba

Actieve deelnemer
13 sep 2019
33
1
Mijn aandrijfwiel (intern) van mijn inca vandiktebank heeft het zonet begeven.
Kan ik deze ergens online aankopen?

Alvast bedankt voor jullie hulp. Groetjes

Dominiek


inca.jpg
 

Arjen Bosse

Actieve deelnemer
22 jun 2016
227
48
Op mijn machine zit een optibelt OPTIMAX platte riem. Je zult het origneel moeten nameten en dan de leveranciers in NL vragen of ze hem in huis hebben.
 

city17

Actieve deelnemer
15 apr 2018
305
20
Groningen
Beetje lastig te zien, weet ook niet precies meer hoe deze Inca in elkaar zat. Maar als je de motor aanzet, draait dan het messenblok wel, en alleen de doorvoerrollen niet? Of doet hij helemaal niets? In het laatste geval moet je de eerste link hebben. Als alleen de doorvoerrollen het niet doen, dan de tweede link.
 

karamba

Actieve deelnemer
13 sep 2019
33
1
Beetje lastig te zien, weet ook niet precies meer hoe deze Inca in elkaar zat. Maar als je de motor aanzet, draait dan het messenblok wel, en alleen de doorvoerrollen niet? Of doet hij helemaal niets? In het laatste geval moet je de eerste link hebben. Als alleen de doorvoerrollen het niet doen, dan de tweede link.
Super bedankt, dat is meer dan duidelijk! Heb je ook nog een adresje toevallig voor nieuwe messen?
 
  • Leuk
Waarderingen: city17

city17

Actieve deelnemer
15 apr 2018
305
20
Groningen
Op eBay zijn een paar verkopers in Duitsland en het VK. Volgens mij was er maar 1 soort gewone messen (er was ook een Tersa variant), dus het zou moeten passen, maar zou het wel even dubbelchecken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.