Ik ben bezig mijn werkplaats op te ruimen. Daarom nu in de aanbieding diverse INCA accessoires te koop.
INCA een solide merk, Zwitsers dacht ik. Ze maakten heel leuke kleine stationaire machines.
Ik had een zaagmachientje, helaas onherstelbaar defect . Maar deze accessoires bleven maar liggen.
o.a. een complete lang-gat boormachine, samen met het as-deel en motor is er een onafhankelijke nauwkeurige lang-gat boormachine van te maken.
daarnaast nog een (Zwiserse) freesbeveiliging, deze lijkt nog compleet.
Verder nog diverse onderdelen
alles voor de liefhebber.
Merk, INCA, Inca | Woodworking Machinery & Accessories er worden nog steeds door dit merk refurbishde machines aangeboden. Leuk om te bekijken, prijzen extreem
Richtprijs €60,00
Het hele zwikkie kan bij mij in Borne (Twente aan de A1) opgehaald worden.
Conditie: Gebruikt

INCA een solide merk, Zwitsers dacht ik. Ze maakten heel leuke kleine stationaire machines.
Ik had een zaagmachientje, helaas onherstelbaar defect . Maar deze accessoires bleven maar liggen.
o.a. een complete lang-gat boormachine, samen met het as-deel en motor is er een onafhankelijke nauwkeurige lang-gat boormachine van te maken.
daarnaast nog een (Zwiserse) freesbeveiliging, deze lijkt nog compleet.
Verder nog diverse onderdelen
alles voor de liefhebber.
Merk, INCA, Inca | Woodworking Machinery & Accessories er worden nog steeds door dit merk refurbishde machines aangeboden. Leuk om te bekijken, prijzen extreem
Richtprijs €60,00
Het hele zwikkie kan bij mij in Borne (Twente aan de A1) opgehaald worden.
Conditie: Gebruikt