Inca 260 lintzaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
500
118
Omg. Eindhoven
Te koop wegens groot ruimtegebrek in mijn werkhok...

Een van de laatste lintzagen die ons gewaardeerd forumlid Pieter (O Peatey) heeft gereviseerd.
Sinds de aankoop midden 2019 heb ik er welgeteld 10x mee gezaagd, en gebruik ik de lintzaag gewoon amper.
Voor hetgeen wat ik ermee deed moet ik telkens linten wisselen, en telkens een beetje afstellen is met mijn beperkte tijd gewoon teveel werk.
Als je het vaak doet moet het supersnel gaan, maar zoals je leest deed ik er amper wat mee, en ik heb chronisch tijdtekort dus ik grijp vaak terug naar andere voor de hand liggende middelen..

Ondanks het geringe formaat van 50x60cm staat ie hier eigenlijk gewoon in de weg.

Ik heb er een 6 verschillende nieuwe linten bij zitten van TuffSaws (Carbon/Premium/Fastcut/M42)
Van hele dunne tot grove. Welgeteld heb ik ,met een aantal slechts 1 keer gezaagd, en sommige nog helemaal niet.
Dit was bij elkaar een kleine 120 euro..

De lintzaag staat op de originele tafel.
Er zit een geleider bij, en ik heb nog een afkort geleider bij.

Prijs voor al dit moois: 275 euro
Op te halen in Mierlo (net onder Eindhoven)

photo5852509655610275700.jpg
photo5852509655610275699.jpg
 
Laatst bewerkt:

Trip

Actieve deelnemer
2 sep 2020
274
152
Leiden
Ik heb dezelfde. Fijn ding. Mocht je de linten nog los willen verkopen (of de "fence" die heb ik niet helaas) dan mag je me altijd een berichtje sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.