Ik heb de camvac met 2 motoren voor mijn vlakbank, zaagtafel en freestafel. Prima tevreden mee, maar de afzuiging voor mijn freestafel kan beter. Ik krijg alleen niet duidelijk wat de beste manier is. Bedrijven die ik mail geven geen antwoord. Hopelijk heeft iemand er hier ervaring mee.
Ik gebruik een freeslift van Sautershop die een eigen afzuigpunt heeft en op de geleider zit ook een afzuigpunt. Zie:
Twee verloopstukken sluiten nu aan op de lift resp geleider en middels standaard stofzuigerslangen van Record power en een Y-stuk is alles verbonden met de camvac. Zie: Record Power CamVac accessoire set - Baptist
Het nadeel is dat alle slangen 2.5m lang zijn. Onhandig in mijn kleine werkplaats en hoe korter hoe beter denk ik zo. Echter niemand kan me goed vertellen wat er precies te koop is om de slangen ev op maat te maken of wat een betere manier is om het handeltje aan de camvac aan te sluiten. Ik kan me voorstellen dat ik beter zolang mogelijk op 100mm kan blijven, maar hoe dan........
Iemand enig idee of ervaring met dit vraagstuk?
Ik gebruik een freeslift van Sautershop die een eigen afzuigpunt heeft en op de geleider zit ook een afzuigpunt. Zie:
sauter Fräslift FML-BR für Fräsmotoren bestellen
sauter Fräslift FML-BR PRO ✓ Höheneinstellung ✚ Spindelarretierung von oben ✓ Frässteuerung via Sicherheitsschalter ☎ Kompetente Beratung ➤ Jetzt hier kaufen!
www.sautershop.de
Sauter Fräsanschlag FA-SA 2.0 bestellen
Sauter Fräsanschlag FA-SA 2.0 ✓ Für Frästischplatten FTP & HPL ✓ Stufenlose Fügefunktion ✓ Integrierter Absaugkanal ✚ Alu Anschlagbacken ➤ Im sautershop kaufen!
www.sautershop.de
Twee verloopstukken sluiten nu aan op de lift resp geleider en middels standaard stofzuigerslangen van Record power en een Y-stuk is alles verbonden met de camvac. Zie: Record Power CamVac accessoire set - Baptist
Het nadeel is dat alle slangen 2.5m lang zijn. Onhandig in mijn kleine werkplaats en hoe korter hoe beter denk ik zo. Echter niemand kan me goed vertellen wat er precies te koop is om de slangen ev op maat te maken of wat een betere manier is om het handeltje aan de camvac aan te sluiten. Ik kan me voorstellen dat ik beter zolang mogelijk op 100mm kan blijven, maar hoe dan........
Iemand enig idee of ervaring met dit vraagstuk?