Identificatie Cirkelzaag

Jalapeno

Nieuw lid
12 mei 2018
11
1
Hoi,

In onze lokale "geriefbieb" hebben ze een cirkelzaag binnengekregen waarvan de voorste kap ontbreekt. Daar zat waarschijnlijk ook het merkteken en id plaatje, want er staat voor de rest helemaal niets op. Obv het keuringsstickertje (1999) zou ik durven vermoeden dat het toch ooit aan een professional heeft toebehoort en geen "wit product" is.

Iemand een idee? misschien Metabo? type zou helemaal fantastisch zijn, al zijn de onderdelen vermoedelijk niet meer te krijgen?

bedankt alvast
groeten,
1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg
 

Jalapeno

Nieuw lid
12 mei 2018
11
1
@Jalapeno , weet bijna zeker dat dit een Beck&Decker (plus) SR362 E is. Moet hier ergens nog liggen.
Het zag er mij donkergroen uit, maar misschien heeft ie wat lang in de zon gelegen of zo. Want inderdaad, de foto's die ik van de Black & Decker terugvind tonen wel veel gelijkenissen! Plus de stofafzuiging die op de kap zit, makes sense! bedankt!
 
  • Leuk
Waarderingen: macabre

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.