Hulp met vandiktebank gezocht, Amersfoort e.o.

Kaelka

Nieuw lid
15 mrt 2022
6
0
Amersfoort
We zijn op zoek naar iemand met een vandiktebank in de omgeving van Amersfoort.
We hebben een paar stukken hout van ong. 1 meter lang, 5 cm hoog en 20 cm breed dat we willen gebruiken voor een epoxy rivier tafel. De delen zijn echter van ongelijke hoogte. Het scheelt maar een paar mm, maar we willen ze toch graag gelijk hebben.
Wie zou ons hier bij willen helpen voor een paar lekkere (speciaal) biertjes?
 

Kaelka

Nieuw lid
15 mrt 2022
6
0
Amersfoort
vooreerst . . . welkom als nieuw lid

dat gaat zeker lukken
een paar mm hoogteverschil is geen hindernis
helaas is amersfoort te ver van mijn (speciaal)brouwer
Dank, we zijn vrij nieuw in het houtbewerken, maar hebben veel mooi hout over van het bouwen van onze veranda. We hebben al een paar projecten in gedachten. Fijn om dit forum gevonden te hebben. We zullen hier wel vaker met vragen komen verwacht ik zo. Leuk om nieuwe skills te leren.
 

Martin van der Wilt

Actieve deelnemer
6 mei 2013
185
29
Nijkerk
www.etsy.com
We zijn op zoek naar iemand met een vandiktebank in de omgeving van Amersfoort.
We hebben een paar stukken hout van ong. 1 meter lang, 5 cm hoog en 20 cm breed dat we willen gebruiken voor een epoxy rivier tafel. De delen zijn echter van ongelijke hoogte. Het scheelt maar een paar mm, maar we willen ze toch graag gelijk hebben.
Wie zou ons hier bij willen helpen voor een paar lekkere (speciaal) biertjes?
Hoi, ik heb mijn werkplaats in Nijkerk ( de Flier) en wil je wel helpen. Stuur een pb.

Groetjes, Martin
 
J

j1eke

Guest
En deze is dan ook niet meer van toepassing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
214
49
Grönnen
Ik zat in het verkeerde onderwerp te schrijven, even snel, 's avonds laat, dat moet ik ook niet doen weet ik uit ervaring. Vaak typ ik dingen in klad en dan de volgende dag nog een keer lezen maar dat nog gaat het wel eens mis, psja, krommunicatie :-//

Maar goed, ik zoek nu een onderwerp over planken recht maken door ze op de smalle kant door de van dikte bank te halen met een hulpstuk om ze verticaal te houden.
Wie weet nog wat ik bedoel ayb ?

@ j1eke Ja, je hebt gelijk, je mag het ((toch al) overbodige) citaat hier boven weghalen wmbt.
 

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
214
49
Grönnen
Klopt, super, dank je wel.
Laat je vorige bericht toch maar staan, dan is het voor een ander ook nog te begrijpen waar mijn misser over ging.
 
J

j1eke

Guest
Te laat. Maar dat maakt niet uit. Deze draad kan toch richting de vergetelheid, de hulp is al gevonden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.