Hulp gezocht mal cnc frezen

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Goedemiddag allen,
is er iemand in de directe omgeving van Zwolle die voor mij een frees mal kan frezen ?
ongeveer 60x 40 cm mdf 12 mm

groet Menno
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
610
61
Flakkee
Wat voor soort freesmal? Ik woon in Bennekom, maar heb wel een cnc. Heb je een cad-bestand?
Toevallig wilde ik net een post maken. Ik ben van plan wat stoelen te maken en zou hier ook graag (frees)mallen voor laten maken. Ikzelf heb geen cnc. Kan jij mdf 5 mm frezen en deze opsturen? Het gaat om simpele mallen die ik dan middels een kopieerfrees identiek krijg.
 

De houtdraaier

Actieve deelnemer
24 okt 2017
46
17
Bennekom
Hoe groot zijn de mallen? Het uitfrezen zelf is geen probleem, maar ik heb wel een indicatie nodig van de grootte van de mallen, dan kan ik ook even kijken hoelang ik er mee bezig ben. Ik reken wel met een vergoeding, aangezien ik ook kosten heb :) Laat maar weten!
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
610
61
Flakkee
Hoe groot zijn de mallen? Het uitfrezen zelf is geen probleem, maar ik heb wel een indicatie nodig van de grootte van de mallen, dan kan ik ook even kijken hoelang ik er mee bezig ben. Ik reken wel met een vergoeding, aangezien ik ook kosten heb :) Laat maar weten!
Snap ik. Ik stuur je even een pb
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.