Houtsnijders verzamelt u!

AnitaVvG

Nieuw lid
28 aug 2022
13
23
Drenthe
Een copy van dit bericht, op advies van Moderatoren!

Ik weet niet of er al zoiets bestaat in het forum.

Maar het lijkt mij erg leuk, als iedereen met als hobby houtsnijden/whittlen zich op 1 plek samenvoegt.

Omdat er ontzettend veel houtbewerkers zijn, maar erg weinig snijders. Ik vind het lastig om met andere Nederlandse houtsnijders in contact te komen. Via Instagram en een aantal groepen of Facebook, wel in contact gekomen met enkele. Maar volgens mij kan het meer! 😁

Lijkt het jou ook leuk om met andere houtsnijders over deze vorm van houtbewerking te kletsen, kom dan samen met mij proberen van deze draad iets leuks te maken!
 
Een copy van dit bericht, op advies van Moderatoren!

Ik weet niet of er al zoiets bestaat in het forum.

Maar het lijkt mij erg leuk, als iedereen met als hobby houtsnijden/whittlen zich op 1 plek samenvoegt.

Omdat er ontzettend veel houtbewerkers zijn, maar erg weinig snijders. Ik vind het lastig om met andere Nederlandse houtsnijders in contact te komen. Via Instagram en een aantal groepen of Facebook, wel in contact gekomen met enkele. Maar volgens mij kan het meer! 😁

Lijkt het jou ook leuk om met andere houtsnijders over deze vorm van houtbewerking te kletsen, kom dan samen met mij proberen van deze draad iets leuks te maken.

Hoi Anita,

Zoveel enthousiasme........... Daar wordt ik blij van 😝👍

Zoals Hans al schreef zijn we op dit forum aardig bij elkaar gekomen.
Ik begrijp wel wat je bedoeld, we spreken elkaar zelden of nooit live.
Daarom bij deze........

Houtsnijders, komt allen naar de ODH 2022 in Zutphen.
Nog beter neem ook een kraam/unit en laat iedereen zien wat je maakt maar vooral hoe je het maakt.
Ook ik ben dit jaar zeker weer bij. Samen met mijn vrouw, heel veel werkstukken en ga ik aan iedereen die het horen wil vertellen en laten zien hoe mooi en vooral veelzijdig houtsnijden is.

Ik spreek je graag .

Groet Edwin
 
  • Leuk
Waarderingen: Richard72 en ZotVanHout

agutsie

Nieuw lid
7 aug 2022
8
17
Lelystad
Nou, lijkt me een prima idee. Maar via een forum gaat op zich ook prima, en scheelt weer ver rijden.......
Maar inderdaad, ik zou graag ook van wat ervaren snijders wat trucjes en kneepjes willen leren (oftewel bij mij bijna alles) Dus op naar Zutphen dan maar.;)
 
  • Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl
Op een van de vorige ODH Zutphen hebben we zoveel mogelijk alle houtsnijders bij elkaar gezet ( het al bv alle houtdraaiers )
Toen kwamen de bezoekers echt langs verschillende tafels met de meest mooie houtsnijwerken.
Ik ga Jaap een bericht doen om te kijken of dat dit jaar ook weer mogelijk is.

Als je jezelf dan opgeeft voor een tafel / unit vermeld dat er dan even bij.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.