Houten vogels

Blockbird

Nieuw lid
20 nov 2022
14
21
Eersel
www.etsy.com
Hoi!
Ik ben Robin, afgestudeerd als docent kunst en na mijn opleiding de kunstwereld ingedoken en met vol enthousiasme gaan les geven. Na wat zoeken en wikken en wegen besloten om uit de galeriewereld te stappen en mijzelf na een burnout te storten op houtbewerken, nog specifieker, houtsnijden! Want zoals ik al veel mensen hier op het forum heb horen zeggen; 'het is zo lekker rustgevend'. Ik vind het heerlijk om na een drukke dag voor de klas mijn atelier in te duiken en met mijn handen aan de slag te gaan met iets wat vrij snel resultaat geeft. Sinds ik klein ben is mijn fascinatie voor het gedrag van vogels altijd al sterk geweest en natuurlijk krijg je dan 1 + 1, ik maak nu dus voornamelijk houten vogels (en andere dieren in opdracht).

Naast het alleen werken in mijn atelier vind ik het ook leuk om dingen te delen, vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een forum waar ik in contact kan komen met andere mensen om meer te leren over houtsnijden en alles daarom heen, ik merk namelijk dat ik hier écht mijn ei in kwijt kan en ik op zoek ben naar gelijkgestemden.