houtdraaidemonstraties en expositie

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Beste forummers.
De afdeling "Flevodraaiers" van de landelijke vereniging van houtdraaiers "Radius", geeft zaterdag a.s. 14 mei van 11.00 - 16.00 uur diverse demonstraties houtdraaien. Daarnaast exposeren de leden hun werk. Voor elk wat wils: neem gerust partner en/of kinderen mee.
Plaats: industrieterrein "Noordersluis", Dokweg 26, 8243 PT LELYSTAD (scheepswerf S.Nijenhuis).
Een uitstekend moment om kennis te maken met het houtdraaien en de houtdraaiers, waaronder enkele forumleden, waaronder mijn persoon.
Dus van harte uitgenodigd.
"Hoort zegt het voort".
vr.gr. Jan Pranger.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Beste forumleden/-lezers.
De expositie is tot in de puntjes geregeld met gratis koffie zolang de pot vol is. Zeker voor ons!
Elk uur demonstreert een houtdraaier en geeft uitleg over zijn werk/hobby.
Het geëxposeerde werk - van hoge (galerie) kwaliteit is te koop. Je treft er leuke cadeau-artikelen en houtdraaikunst. Een buitenkans voor een bijzonder en exclusief geschenk.

WEER OF GEEN - REGEN OF WIND

We staan lekker droog in de grote loods van Jachtwerf Siep Nijenhuis, Dokweg 26 te Lelystad industrieterrein Noordersluis van 11.00 tot 17.00 uur.
Vrij entree.
Houtliefhebbers graag tot zaterdag (met demonstratie excentrisch draaien)
vr.gr. Jan Pranger.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Jan, mocht ik iemand vinden die mij erheen wil rijden dan kom ik nog even langs. Veel succes , het wordt vast een mooie dag!! Komt Anton ook nog met zijn gesegmenteerde meesterwerkjes??
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hallo Joris, scherp gezien, maar hier gaat het over een expositie, daarom had ik hem bij "kantine" geplaatst: meer een rubriek om elkaar te informeren over een evenement.
Maar goed het had ook onder houtdraaien gekund omdat er gedemonstreerd wordt. Jouw punt ;) .
vr.gr. Jan Pranger.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Zo vandaag mooi wat excentrisch draaiwerk voorbereid en materiaal voor het maken van wandelhoutjes.
Dat zijn in grillige vormen gedraaide houtjes die je tijdens het lopen in je hand houdt. Door daar mee te spelen voorkom je dove vingers/opgezette handen. Gratis af te halen in Lelystad Dokweg 26 zoals hiervoor gemeld. Het dreigt een mooie dag te worden. In ieder geval droog en onder dak.
Er komen vast veel forummers! Er zijn in ieder geval 12 houtdraaiers actief met werk op galerieniveau.
Nog speciaal draaiwerk nodig?
vr.gr. Jan Pranger.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.