Houtdraaidag Radius

Leep

Actieve deelnemer
19 apr 2023
49
52
Maarsbergen

HOUTDRAAIDAG 22 MAART 2025 IN VIANEN​

Wat kun je o.a. verwachten? Naast houtdraai demonstraties is het mogelijk om 2ehands gereedschap te kopen. Bezoekers kunnen zelf een draaitol maken van beschikbaar gesteld hout.
Verschillende afdelingen van Radius zullen werkstukken tentoonstellen. En als je meer wilt weten over design en ontwerp dan kun je deelnemen aan een opfriscursus of een presentatie bijwonen.
Maar deel vooral je werkstukken, kennis en kunde met andere houtdraaiers op deze gezellige bijeenkomst. We hopen je te zien op 22 maart a.s.!
De houtdraaidag zal worden gehouden in het Oosterlicht/Lekpoort College, Uithoflaan 1, 4133 GZ Vianen

• Leuk
Waarderingen: John1969

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.924
3.238
Gaanderen
Volgens mij is er ook een wedstrijd. Eerst, ter plekke, een draaitol maken en daarna de tol laten draaien. Wiens tol het langste blijft draaien heeft gewonnen.
Voor zover ik begrepen heb was het aanmelden voor de opfriscursus en het vormgeven voor 1 januari.
Dat stond in het schrijven dat ik van Radius kreeg. Misschien zijn er nog plaatsen over.
Ik sta zelf een deel van de dag achter de tafel van de Afdeling Achterhoek Twente. Dus houtdraaiers ben je nog geen lid van Radius, kom langs en meld je aan. Of kom gewoon even bijkletsen.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.