Houtbewerking in SLOW-MOTION

Fennah Woodworking

Actieve deelnemer
4 jun 2020
46
14
Iemand hier die slow-motion beelden ook heel gaaf vind? In dit filmpje wordt een houten hart gemaakt van pallethout met slow motion beelden:

 

Fennah Woodworking

Actieve deelnemer
4 jun 2020
46
14
Ik vind het wel gaaf.. maar ieder zijn mening natuurlijk. Ik zou zo ook geen 20 filmpjes achter elkaar moeten kijken :rolleyes:
 

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
Het idee is niet zo gek, alleen de slowmotion is alleen in een te lage fps opgenomen, waardoor het er een beetje ruig uitziet.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.736
398
Leuk, maar dan wel als afwisseling in een normaal filmpje. Zoals dat shot van de startende schuurzool, heel leuk. Zou tof zijn om van daaruit over te vloeien naar een normale snelheid als je ermee begint te schuren bijv.
 

Fennah Woodworking

Actieve deelnemer
4 jun 2020
46
14
@s0ulmaster De FPS is 120. Het nadeel is dat er LED verlichting hangt in mijn werkplaats en opnemen op hoge FPS in combinatie met LED veroorzaakt het knipperen van de verlichting.

@Petrolhead thanks! Was een probeer filmpje van mijn GoPro hero 8. Zal in het vervolg zoeken naar een balans in Slowmotion en normale snelheid! Bedankt voor de tip!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.