Hout van kerkbanken - gratis af te halen -

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.693
488
Dordrecht
Bij de sloop van 1 van onze werken zijn een aantal kerkbanken (ca. 20) over waarvan het hout gratis af te halen is in Zwijndrecht.
Mocht iemand belangstelling hebben laat het dan even weten, het moet wel vlot en liefst geheel weg.

Bij afhalen wordt een kratje bier of bijdrage voor de bierpot uiteraard wel op prijs gesteld... ;)

IMG-20200430-WA0000.jpgIMG-20200430-WA0004.jpgIMG-20200430-WA0001.jpgIMG-20200430-WA0002.jpgIMG-20200430-WA0003.jpgIMG-20200430-WA0005.jpg

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.346
233
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Is het veel werk om ze uit elkaar te halen?
Is het staal dan wat compacter of zit dat in de lengte ook nog met stalen verbindingstukken aan elkaar?
Hoeveel poten zitten er ongeveer per bank aan?

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.693
488
Dordrecht
Wederom hetzelfde antwoord, ik heb alleen de foto's.
Wat ik weet is dat het staal moet blijven en dat de schroeven sleufkop zijn waarmee het hout op het frame geschroefd zit. Met een schroeftol en/of slijpertje zou het simpel uit elkaar te halen moeten zijn. Misschien is een zaag ook handig om af te korten indien nodig voor transport.
Bouwstroom is aanwezig en kun je gebruiken, ik zal je (via PB) koppelen aan de uitvoerder als je het op wilt halen, dan kun je die even contacten om alles door te spreken.

hahnwerke

Actieve deelnemer
13 feb 2017
158
63
Dag Emilio,

Ik en mijn werkplaatsgenoot hebben ook interesse, beiden een bus, gereedschap en zaterdag tijd om het op te halen. Graag hoor ik of dat schikt!

groet,

Rick

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.693
488
Dordrecht
Dag Emilio,

Ik en mijn werkplaatsgenoot hebben ook interesse, beiden een bus, gereedschap en zaterdag tijd om het op te halen. Graag hoor ik of dat schikt!

groet,

Rick

Het is een bouwplaats, die is in het weekend gesloten ben ik bang. Ik ben denk dat de aannemer niet staat te springen om vreemden te laten werken als er niemand aanwezig is. Als het even kan is door de weeks een stuk handiger.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.