Hout op staal

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
Ik wil een sidetabel maken en wat speurend op internet vond ik bijvoorbeeld deze:

d8c1c43689ced682e38fcd81f9661b11.jpg


Heeft iemand ervaring met een bedrijf waar ik zo'n stalen onderframe los kan kopen om zelf de lades op te maken?
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.762
980
Omgeving Eindhoven
Kijk eens bij Wood & Work. Die verkopen complete tafels, maar ook poten. Misschien zit er iets tussen wat past voor je, of kunnen ze iets maken. Geen ervaring met ze, maar ik kwam hun site laatst ergens tegen, en gebruik een van de voorbeelden nu om zelf een onderstel voor mijn bijzettafel te lassen.

En anders een lokaal constructie/lasbedrijf. Die kunnen zo van stalen kokerprofielen een onderstel in elkaar lassen.
 

Trip

Actieve deelnemer
2 sep 2020
274
152
Leiden
Niet bij jou in de buurt. Andere optie is zelf maken, vind ik zelf veel leuker. Maar anders kan je elk constructiebedrijf/ mechanisatiebedrijf/ smidse binnenlopen en het vragen. Klein klusje voor hun en waarschijnlijk goedkoper dan die je elders vindt (is namelijk een prima projectje voor de stagiair). Ze vragen er op internet soms hoge prijzen voor.
Ik vond die Wook&work erg goedkoop lijken (sommige iig) maar dan verkopen ze per poot, moet je er dus 2 bestellen voor een tafel. Worden ze ineens vrij gemiddeld van qua prijsvoering.
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Niet bij jou in de buurt. Andere optie is zelf maken, vind ik zelf veel leuker. Maar anders kan je elk constructiebedrijf/ mechanisatiebedrijf/ smidse binnenlopen en het vragen. Klein klusje voor hun en waarschijnlijk goedkoper dan die je elders vindt (is namelijk een prima projectje voor de stagiair). Ze vragen er op internet soms hoge prijzen voor.
Ik vond die Wook&work erg goedkoop lijken (sommige iig) maar dan verkopen ze per poot, moet je er dus 2 bestellen voor een tafel. Worden ze ineens vrij gemiddeld van qua prijsvoering.
wat trip zegt

gewoon even een lokale metaalwerkplaats binnen lopen met je foto en een schetjes met maten (materiaalkosten)

allicht heb je in de buurt een sociale werkplaats met een metaalhoek, die doen dit meestal ook nog wel voor een schappelijk prijsje.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.