Hout/Klus Newbie ...

woodandkilos

Actieve deelnemer
27 mei 2020
81
17
Na jaren en jaren een behoorlijke 'hekel' te hebben gehad aan klussen (zagen, boren, ophangen, maken, ...), zag ik enige tijd geleden in een krantje een Bosch Professional 6 Toolkit staan. Lange tijd gedacht dat ik niet 'wilde' klussen omdat ik steeds vastliep op het ontbreken van de juiste gereedschappen. Je raad het wellicht al, ik heb deze set aangeschaft, tot zeer grote vreugde van mijn vrouw ;)

Ik heb niet lang erna meteen doorgepakt en via Amazon een behoorlijk aan boren, bitsets en zagen bijgekocht. Een afkortzaag van Bosch Professional had ik al, dus was redelijk compleet. Want wat blijkt, ik vind het leuk en ... ik ontspan er enorm van *hahaha

Nu wil ik een bovenfrees er bijkopen, want het lijkt me logisch deze erbij te hebben...Morgen hak ik de knoop door!
*Voor de bovenfrees heb ik mijn oog laten vallen op de Festool 1400 OF EBQ+ boven de Bosch GMF 1600 CE (vanwege het gewicht en handelbaarheid)

Ik hoop hier veel inspiratie op te doen, o.a. voor mijn nog om te bouwen werkplaats (de schuur) en ideeën voor leuke en handig te maken in huis. Super blij dat er zoveel ervaring op dit forum zit, alvast bedankt voor het zo open delen van al jullie tips en tricks.

Groeten, Gino
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.