Hongdui YL08-Table Saw Guide

Zerox

Actieve deelnemer
2 aug 2021
224
160
Echt
Aangeschaft met de intentie deze destijds te gaan gebruiken op mijn toekomstige zaagtafel echter met de komst van de C3-31 is deze overbodig geworden.
Letterlijk uit de verpakking gehaalt en opgeruimd in de lade. Setje wielen wat er oorspronkelijk bijzat draaide de verkeerde kant op. De juiste zijn nageleverd en zitten gemonteerd.

Prijs: 120,-

Ophelen heeft de voorkeur.

Bijlagen

• 20250322_160209.jpg
    20250322_160209.jpg
    191,2 KB · Weergaven: 76
  • 20250322_160213.jpg
    20250322_160213.jpg
    196,2 KB · Weergaven: 74

Zerox

Actieve deelnemer
2 aug 2021
224
160
Echt
Niet perse als iemand er een toepassing voor heeft, daarbij zou je een andere langsgeleider moeten maken/zoeken/kopen waar deze op gemonteerd kan worden. Daarbij heb ik op mijn DeWalt een vergelijkbaar systeem en eigenlijk alleen gebruikt voor grote plaatdelen. Daar kan ik nu gewoon de rol/glijtafel voor gebruiken.

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
252
133
Niet perse als iemand er een toepassing voor heeft, daarbij zou je een andere langsgeleider moeten maken/zoeken/kopen waar deze op gemonteerd kan worden. Daarbij heb ik op mijn DeWalt een vergelijkbaar systeem en eigenlijk alleen gebruikt voor grote plaatdelen. Daar kan ik nu gewoon de rol/glijtafel voor gebruiken.
Ik heb ook een Hammer en een JessEm setje rollers liggen.
Ik was van plan dit te maken:
Untitled.jpg

Leek me een redelijk simpele en elegante oplossing. Misschien een idee voor een potentiële koper!

Zerox

Actieve deelnemer
2 aug 2021
224
160
Echt
Die heb ik inderdaad ook al gezien, probleem is echter dat ik niet dit type parallelaanslag heb maar simpelweg de aanslag gebruik die ook voor de de vlak en vandikte bank wordt gebruikt. Deze is veel te hoog voor die rollers. Was eigenlijk op zoek naar een vergelijkbare alu extusie profiel maar krijg niks gevonden. Op de site van Hammer kan wel wel voor losse aanslaglinialen kiezen echter lijkt het op het oog erop dat de 1200 variant weer een stuk hoger is dan de 500mm variant. Zie: Aanslagliniaal voor Felder Cirkelzaagaanslagen Lengte 500 mm

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: dragonhaertt

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
252
133
Die heb ik inderdaad ook al gezien, probleem is echter dat ik niet dit type parallelaanslag heb maar simpelweg de aanslag gebruik die ook voor de de vlak en vandikte bank wordt gebruikt. Deze is veel te hoog voor die rollers. Was eigenlijk op zoek naar een vergelijkbare alu extusie profiel maar krijg niks gevonden. Op de site van Hammer kan wel wel voor losse aanslaglinialen kiezen echter lijkt het op het oog erop dat de 1200 variant weer een stuk hoger is dan de 500mm variant. Zie: Aanslagliniaal voor Felder Cirkelzaagaanslagen Lengte 500 mm
Ah, dat had ik niet bedacht, dat er natuurlijk andere aanslagen zijn.
Die van mij is volgens mij ook 1200 lang, maar wel de lage variant.

Ik kan het vanavond even controleren en een onderdeel-nummer voor je opzoeken als je interesse hebt in een lage variant aanschaffen.

Zerox

Actieve deelnemer
2 aug 2021
224
160
Echt
Ah, dat had ik niet bedacht, dat er natuurlijk andere aanslagen zijn.
Die van mij is volgens mij ook 1200 lang, maar wel de lage variant.

Ik kan het vanavond even controleren en een onderdeel-nummer voor je opzoeken als je interesse hebt in een lage variant aanschaffen.
Dat zou fijn zijn! Dank.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.