honduras mahonie ???

vlondertuin.nl

Nieuw lid
2 feb 2018
12
2
aantal maanden geleden een 50 jaar oude stock opgekocht , sindsdien probeer ik erachter te komen wat ik nou daadwerkelijk heb , heb ik goud in handen? sipo sapeli khaya tiama , heb ik allemaal in mijn winkel , en zelfs heel veel , dus vergelijkmateriaal heb ik zeer zeker wel , maar van deze 4 is het zeker niet een , had gisteren wat jongens in mijn zaak die echt helemaal enthousiast werden , gitaarbouwers waren dat , deze heb ik al een stuk meegegeven wat zij weer aan een vriend gaan laten zien op de universiteit van wageningen , hoop dat ik zo al antwoord krijg , mogen hun dat stukje ook houden als dank , als ik mijn camera gemaakt heb post ik ook wat fotos hier , alhoewel ik denk dat je dit echt van dichtbij in het echt moet zien , het liefst natuurlijk met een echt stuk honduras mahonie ernaast
verder heb ik zelf een boomzaag voor stammen van 150 cm met een ketting , en ben op zoek naar iemand die wil ruilen voor een horizontale lintzaag/boomzaag met een lint , ook hiervan zal ik nog fotos plaatsen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.