HMPE stroken te koop, 15mm dik, 20cm breed, tot 2m

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.632
693
Antwerpen
ik ben vrijwilliger bij Buurman Antwerpen maar geen commerciele of contractuele link

Kuntstof plinten — BUURMAN ANTWERPEN
Plinten uit HMPE kuntstof, dikte 15mm en breedte 20cm.
HMPE 1000 kunststof is een polyethyleen dat dankzij de hoge slijtageweerstand en lagere wrijvingscoëfficient uitermate geschikt is voor slijtstrippen. Andere eigenschappen van HMPE 1000 zijn de hoge slagvastheid (zelfs bij lage temperaturen), hoge chemische resistentie, lage dichtheid, vrijwel geen vochtopname en het feit dat het uitstekend te verspanen is.
Afmetingen: 20 cm hoogte
Aantal stuks: 10 x 2m
Prijs per meter: 10€

eventueel kan ik, afh van de hoeveelhede, lengtes en aanvragen, helpen met het verzagen en het logistieke gedeelte

vlg vink.be is dit hoog moleculaire polyethyleen, geschikt voor contact met levensmiddelen, zeer goede slijtageweerstand en lage wrijvingscoefficient
 
Laatst bewerkt:

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.632
693
Antwerpen
Waarom plaats je deze link dan?
heu ?
ik dacht dat dergelijk materiaal goed van pas kan komen bij hulpstukken (bij mij toch) omwille van de lage wrijvingsweerstand en dacht mijn mede houtbewerkers een dienst te bewijzen ........
en ik hoef er niks op te verdienen .......
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
399
Als je hier 2 weken geleden mee afkwam had je meteen minstens 3 afnemers gehad 😄 Ik wil nog altijd wel een stuk van 20x100 overnemen eventueel?
 
  • Leuk
Waarderingen: Charel09

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.632
693
Antwerpen
net bij Buurman geweest en de plinten nog eens goed bekeken: ze zijn vlak en glad afgewerkt maar om de 50cm zit er een gaatje in (ik denk dat het oorspronkelijk plinten waren in een vlees slachterij, soort stootrand). image.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.