Hiiii. Ik ben nieuw hier

Nieske93

Nieuw lid
13 sep 2021
15
26
Helvoirt
Hoi allemaal, mijn vriend zit al een tijdje op dit forum en ik lees regelmatig met hem mee. Nu leek het mij leuk om ook mijn eigen projecten hier neer te zetten en deel te nemen aan discussies. Dus..... Hoi! En aangenaam kennis te maken.

Wat betreft houtbewerking hou ik mij bezig met....
Kunstwerken
Speelgoed
Snijplanken
Pyrografie
Zagen
Boren
Lijmen
Alles wat met gereedschap te maken heeft.
Nieuwe technieken eigen maken.
Het over het algemeen beter denken te weten dan anderen, om er daarna achter te komen dat dat niet zo is🤔😁

Ik ben een 27 jarige vrouw, die nu 4 jaar bezig is met houtbewerking. En vrijwel iedere dag iets bijleert. Niets is mooier dan nieuwe vaardigheden te ontdekken en ideeën werkelijkheid te maken.

Hieronder wat van mijn projectjes.

103003.jpg
IMG-20210518-WA0002.jpgIMG_20210623_135141_008.jpg
 

Nieske93

Nieuw lid
13 sep 2021
15
26
Helvoirt
Welkom,

Nog een dame die auto's van hout maakt, prachtig.
Die mus is prachtig, is dat Tulp ( hout ) .

Geniet van alles wat er hier te vinden is.

Groet Edwin .
Dank je wel!

Die mus ben ik mee begonnen om te oefenen met schaduw branden, want dat had ik nog nooit gedaan. Dus ik had gewoon een stukje multiplex gepakt... Volgens mij berken of populieren. 1 van de 2😁 hij is alleen meteen best wel goed gelukt dus het was jammer dat ik geen andere houtsoort had gebruikt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.