Hey

Shivte

Nieuw lid
29 apr 2020
8
0
Hoi allemaal,

Effe snel me voorstellen;

Ik ben Dennis, 33j en afkomstig uit Mechelen (BE)

Met wat werkjes te doen in het eerste eigen huis en een algemene interesse in alles wat met de bouwsector te maken heeft heb ik interesse gekregen om met hout te werken. Ik ben jarenlang schilder geweest als hoofd beroep en kan ook electriciteit leggen dus dacht ik nu, waarom ga ik niet eens schrijnwerk doen? Haha Mijn broer is een schrijnwerker, maar ik heb ook wel interesse in het fijner precisie houtwerk zoals simpele meubeltjes maken enz dus vond ik toch dat dit het gepaste forum is om wat meer specifiek gerichte informatie te vergaren in dat gebied.

Materiaal kan ik natuurlijk van men broer lenen, maar bv een tafelzaag ga ik toch al direct kopen want das blijkbaar toch iets dat moeilijk misbaar is. Daaarvoor had ik de Dewalt DWE7492 op het oog. Voor de rest bekijk ik het wel over verloop van tijd, als ik zeker ben dat het toch mijn interesse kan vasthouden :)

Enfin, dat was het zowat denk ik voor nu.
Bye!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.