Dag allemaal,
met een beetje spijt in het hart ga ik afscheid nemen van mijn verzameling oude schaven.
Ooit bedoeld om zelf te gebruiken, is het er (bijna) niet van gekomen. Mijn hobby is in een andere richting gegaan - minder manueel maar voornamelijk (modern) machinaal meubeltjes maken.
Daarom zet ik deze te koop.
Ze zijn bijna allemaal volledig, maar kunnen wel een beetje liefde en aandacht gebruiken.
Ze kunnen ook perfect decoratief gebruikt worden, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar iemand die ze wenst te gebruiken.
De meeste schaven vertonen de initialen 'TS'. Geen idee wie het is...
In het totaal:
Ik zou ze liefst allemaal tegelijk verkopen.
Bieden vanaf 250€ aub....
Graag een seintje indien interesse.
Af te halen in de omgeving van Waregem. (in overleg evt. elk de helft van de weg... )
met een beetje spijt in het hart ga ik afscheid nemen van mijn verzameling oude schaven.
Ooit bedoeld om zelf te gebruiken, is het er (bijna) niet van gekomen. Mijn hobby is in een andere richting gegaan - minder manueel maar voornamelijk (modern) machinaal meubeltjes maken.
Daarom zet ik deze te koop.
Ze zijn bijna allemaal volledig, maar kunnen wel een beetje liefde en aandacht gebruiken.
Ze kunnen ook perfect decoratief gebruikt worden, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar iemand die ze wenst te gebruiken.
De meeste schaven vertonen de initialen 'TS'. Geen idee wie het is...
In het totaal:
- Een 50-tal profiel-, rei-, sponning-schaven
- 3 metalen, schaven, waaronder een hol / bol schaaf
- 6 blokschaven
- een 7-tal speciallekes.
- 8 x kruishout
Ik zou ze liefst allemaal tegelijk verkopen.
Bieden vanaf 250€ aub....
Graag een seintje indien interesse.
Af te halen in de omgeving van Waregem. (in overleg evt. elk de helft van de weg... )
Bijlagen
-
IMG_1247.jpg161,1 KB · Weergaven: 62
-
IMG_1246.jpg138,4 KB · Weergaven: 63
-
IMG_1244.jpg169,8 KB · Weergaven: 65
-
IMG_1245.jpg158,1 KB · Weergaven: 62
-
IMG_1242.jpg133,5 KB · Weergaven: 60
-