Hegner

radja

Nieuw lid
4 dec 2020
8
0
Ik verkoop mijn hegner 2S met alle opties erbij. Steun lamp noodstop veiligheid handen klemmen voor binnenwerk zaagklemmen alles staat op de fotos bieden gaat cuypers e
0498492859 erwincuypers@telenet.be Moet weg staat in de weg fotos plaats ik morgen de zelf genomen
Prijs voor alles 400€
 
Laatst bewerkt:

McTucker

Actieve deelnemer
17 okt 2015
260
99
Gutowo Lubawa / Hengelo OV
Lokatie weet ik, da's Houthalen in België.
Een figuurzaag leek me wel wat.
Maar als een verkoper zó gaat doen, dan denk ik, steek 'm maar ergens in.
Zal me eens een jaar voorbeeldig gaan gedragen, vraag ik er dan wel een van Sinterklaas.
 
  • Haha
Waarderingen: Jan van den Broek

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Foto's zijn van internet geplukt. Onder andere van HBM...
Verkoper neemt niet eens de moeite om zelfgemaakte foto's te plaatsen.
Is dit wel koosjer????
 

TonP

Actieve deelnemer
31 mei 2020
346
126
Rechtreeks bij Hegner kopen lijkt me de beste optie. Ze hebben ook gebruikte machines trouwens.
 

radja

Nieuw lid
4 dec 2020
8
0
Ik ben hier nieuw en heb gelezen dat ik heel wat kommentaar heb gekregen dat ik mijn hegner verkoop maar geen zelf gemaakte fotos heb gepost en sommige denken dat het met mij niet koosjer is en dat ik hem ergens mag insteken als het toestel gestolen moest zijn zou ik het zeker niet op deze forum plaatsen daar zijn andere plaatsen voorMijn excuses daarvoor maar zal morgen de fotos nemen van het toestel en al zijn opties dan kun je zelf een idee hebben hoe het toestel eruit ziet
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Ik ben hier nieuw en heb gelezen dat ik heel wat kommentaar heb gekregen dat ik mijn hegner verkoop maar geen zelf gemaakte fotos heb gepost en sommige denken dat het met mij niet koosjer is en dat ik hem ergens mag insteken als het toestel gestolen moest zijn zou ik het zeker niet op deze forum plaatsen daar zijn andere plaatsen voorMijn excuses daarvoor maar zal morgen de fotos nemen van het toestel en al zijn opties dan kun je zelf een idee hebben hoe het toestel eruit ziet
Gezien het feit dat radja nieuw op het forum is en hij de forumregels niet kent (en ook helaas niet gelezen heeft) is het goed hem hierop te wijzen, Punt. Verdere reacties zijn speculaties, en een ieder die hier bewijs voor heeft mag/moet dit vermelden. Verder mis ik een post waarin radja zich voorstelt. Niet verplicht hoor wel zo fijn.
 

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Vond die 2 advertenties van radja wat onduidelijk overkomen , wat wil hij nu? Dat er dan ook gelijk
Gedacht wordt van dit kan nog wel eens misse boel zijn is dan ook niet zo vreemd, gezien de oplichting die wordt gedaan op mmarktplaatsen zo ,
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Ik ben hier nieuw en heb gelezen dat ik heel wat kommentaar heb gekregen dat ik mijn hegner verkoop maar geen zelf gemaakte fotos heb gepost en sommige denken dat het met mij niet koosjer is en dat ik hem ergens mag insteken als het toestel gestolen moest zijn zou ik het zeker niet op deze forum plaatsen daar zijn andere plaatsen voorMijn excuses daarvoor maar zal morgen de fotos nemen van het toestel en al zijn opties dan kun je zelf een idee hebben hoe het toestel eruit ziet
Excuses geaccepteerd. Al doende leert men. En het barst hier van de nieuwsgierigen. een voorstelpostje word altijd gewaardeerd. Wie ben je, wat doe je voor de kost en wat voor houthobby's heb je... Dat soort zaken. Altijd leuk!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.