Heeft iemand wel eens een milwaukee accu actie gezien?

JuulvH

Actieve deelnemer
14 okt 2016
290
53
Enige tijd geleden een set gekocht van schroefmachine en slagschroevendraaier van Milwaukee, puur omdat ik daar toen van gecharmeerd was, verder niet bedacht dat ik wellicht later het accu platform verder uit zou willen breiden. Later een reciprozaag gekocht voor dezelfde accu's en toen kwam ik al tot de conclusie dat Milwaukee vrij prijzig is, duurder dan bijvoorbeeld Makita (die ook goeie machines maken voor de hobbyist). Nu ben ik in de markt voor wat accu tuingereedschap, en dan kom je al gauw tot de conclusie dat 2x een 5Ah accu voor tuinwerkzaamheden wellicht te krap is. Accu's zijn echter schreeuwend duur (vind ik): voor een 9Ah M18 accu (welke aangeraden wordt voor dit soort tuingereedschap) betaal je gauw 200 euro. Ik zie met enige regelmaat acties van bijvoorbeeld Makita of Bosch waarbij je extra accu's krijgt. Heeft iemand iets dergelijks wel eens gezien van Milwaukee? Of zijn er andere goeie tips over waar accu's voor een interessante prijs te krijgen zijn?
 

bakkiet

Actieve deelnemer
25 aug 2018
90
22
Dordrecht
Ik heb ze van Milwaukee wel eens bij Toolnation langs zien komen. Volgens mij een gratis accu actie en ook een keer een dubbele accu actie. Momenteel zie ik er alleen geen, dus de voorwaarden pagina is offline.

Kan wel deze pagina vinden op Facebook van Toolnation, maar let op: de actie is nu niet lopend: maar ook hier geen voorwaarden. Wel een halve beschrijving:

Milwaukee
Dubbele accu actie
Je ontvangt tijdelijk een gratis 18V M18 5.0Ah accu bij deelnemende M18 body's en een extra gratis 18V M18 5.0Ah accu als je voor €999,- (excl. btw) aan Milwaukee accu-machines besteld (uit het hele assortiment accu-gereedschap van Milwaukee).
 
  • Leuk
Waarderingen: MartijnEHV en JuulvH

Dunhans

Actieve deelnemer
24 jun 2012
415
30
Bergen op zoom
Enige tijd geleden een bladblazer gekocht van milwaukee. Alleen de body. En 4 imitatie accu’s. Kon ik geen van alle opladen. Mail gestuurd en keurig netjes werd mij verteld dat ik kon kiezen geld terug of weer 1 nieuwe accu en indien goed ze de 3 andere op zouden sturen. Toch geld terug genomen vanwege Corona tijd. De accu’s nogmaals nagemeten en ze hadden te lage spanning voor de lader. Via een andere accu wat spanning erin gebracht en daarna opgeladen. 4 accu’s voor niks dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: JuulvH

Mc Mudface

Actieve deelnemer
15 jan 2016
182
68
Ik heb voor mijn Makita machientjes van 14,4V nieuwe imitatie accu's gekocht en ben daar heel tevreden van. Scheelt idd een pak op de prijs.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
846
Oss
Als de machine goed is koop ik er niet originele accu’s voor.
Anders kijk ik of er ergens een actie is en koop een nieuwe machine.
 

JuulvH

Actieve deelnemer
14 okt 2016
290
53
Toevallig stond er vandaag een accu boorhamer van mikwaukee op ibood, inclusief 2 4AH accu’s. Die kan ik goed gebruiken (ik zit een verbouwing en was al met een schuin oog naar een dergelijke machine aan het kijken), en dan heb ik straks 4x4AH accu met 2 laders. Voor tuingereedschap is 4ah wellicht wat weinig maar misschien dat ik het met 2 laders bij kan houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: bakkiet

wilm10

Actieve deelnemer
3 jan 2015
142
66
volgens mij waren er vorige week ook losse accus op ibood maar die waren heel snel uitverkocht
 

RichardMT

Nieuw lid
12 mei 2021
5
4
Groningen
Wij zijn Milwaukee dealer en de accu acties komen zeer sporadisch voor. Ze zijn er wel eens geweest inderdaad, maar veel minder dan bijvoorbeeld Makita of Festool.
 
  • Leuk
Waarderingen: JuulvH

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.