Hbm40 Houtfreesmachine

Jova75

Nieuw lid
4 mrt 2019
4
0
49
Oostende
Hallo,
Ik heb net men hbm40 binnen. Nu is men vraag: welke snijdiameter die aankan? Ik vind dit nergens terug, bij hbm klantenservice weten ze het niet. Mss iemand van jullie. Dank u. Mvg.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.228
3.076
Het ding is 1500 watt met een 1/2 duims opname. Dus daar kan je alle verkrijgbare frezen instoppen. De grootste ring is 85mm.

Laatst bewerkt:

Jova75

Nieuw lid
4 mrt 2019
4
0
49
Oostende

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.589
957
70
Veldhoven
Ach arme, breng dat kreng zo spoedig mogelijk terug en spaar door voor wat beters!
Ik heb hem een paar maandjes gehad en ondanks alle verbeteringen bleef het een kreng! Kromme geleiders was nog het minste.
Sorry, het ligt niet in mijn aard om andermans eigendommen af te kraken. Maar hier moet je echt ver van wegblijven!

• Leuk
Waarderingen: LukeB2530 en ZotVanHout

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.228
3.076
Hij heeft hem al, dus beetje mosterd na de maaltijd. Ik heb een vergelijkbaar ding van wolfcraft en die was ook niet perfect zo uit de doos. Dat kan je simpelweg niet verwachten voor dat geld. Maar een half uurtje met wat grof schuurpapier op een schuurplank lost de meeste problemen op. Ik heb er een kinzo frees onder hangen van vergelijkbare kwaliteit. Ik heb er al vele meters lijstwerk en paneeldeurtjes op gemaakt.

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.617
291

• Geweldig
Waarderingen: ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.