Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is jammer dat HBM niets zegt qua specificaties over de diameter van de aansluitingen. Als dat rond de 150/160/200 mm is, dan past het prima op de afzuiger die je noemt. Als het minder is, dus bv 125 of zelfs 100 mm, dan is deze te klein.
Ja je was me net voor. Bij HBM staan de specs van de in en uitlaat niet op de site maar wel op een andere website.
Ik vind 250 euro met vat een mooie prijs want ik heb geen goedkopere optie gevonden voor minimaal 100mm in en uit laat
Volgens mij heeft de HBM 300 een aansluiting van 200 mm, dus dan terug naar 125 is er een heel verschil - meer dan het lijkt, omdat het oppervlakte kwadratisch daalt - dus van 100*100 naar 62.5*62.5. Dat is net onder de 40%.
werkt prima met de 150mm, ik heb een andere 3pk op een oneida cycloon (komt op hetzelfde neer als de hbm) en dat werkt uitstekend voor spaanders, voor fijn stof zoals MDF zal er nog wel wat in je filters en zakken komen maar verder zal het prima het 90+% filteren
Oei, je hebt gelijk. Ik herinnerde me vast en zeker dat ik een bochtje 160 met een verloop gemonteerd had, maar bij nadere inspectie bleek het om een verloop naar 150 ipv 200 te gaan. Ik moet mezelf toch wat stelligheid afleren.
Je kan kijken of de flens van de linker of rechter kant rechtstreeks op de flens past bovenop de motor. Dan kan je het filter bovenop en onderop doen (dus waar nu de zak zit). En het geheel met de motor bovenop de cycloon passen. Frame bouwen van wat hout en je hebt een mooie opstelling
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.