Pracht stuk speelgoed, en al dat snijwerk !
Daar ben ik zelf niet zo goed in maar ik maak wel veel speelgoed, nu voor de kleinkinderen.
Ik zou hem zeker in productie nemen, het is zo weer sinterklaas en kerst, dan moet je die 5 cadeautjes toch wel af kunnen zetten. Ik zou er nu al mee adverteren en de mensen blijven bestoken met advertenties. Ik ben al een klein halfjaar aan het adverteren en het aantal kijkers neemt nu erg snel toe, nu nog echte kopers. En zit er een houten speelgoedwinkel in de buurt, of een Harley dealer? Dat zijn potentiële verkooppunten. Ik heb ook veel werk in een winkel in consignatie staan. Dan kun je door timmeren en komt niet gauw ruimte tekort.Een winkel is goed in verkopen,laat die het werk maar doen. Kaartje eraan wie je bent en wat je doet kan nooit kwaad. En je eigen prijs bepalen, de winkel gooit er zelf zo'n 50-80 % op om hun marge te halen. Het kost hun pas wat als het wordt verkocht en dan is het geld ook al binnen en kunnen ze jou ook betalen. En de koper bepaalt wat hij voor iets over heeft.
Marktplaats.... ??
Is volledig volgelopen en genereert geen klandizie meer. Alleen lui de er op uit zijn om de verkoper uit te melken en dan ook nog zeuren over de laatste cent en de kwaliteit. Op speurders zijn potentiële klanten wat guller. Koopplein.nl wordt in Dronten in elk geval goed bekeken, hoe dat landelijk is, geen idee. Probeer van alles, werkt het niet, dan ligt het niet aan jou inzet.
Eigenlijk zouden we collectief een verkooppunt voor onze producten moeten opzetten voor mensen buiten het forum. Iets om over na te denken.
gr, Hemmo