Hardmetalen beitel plaatjes

DiRowood

Nieuw lid
12 nov 2023
10
8
Haps
Hallo ik heb sinds vorig jaar een felder A31 vlak van dikte bank. Deze is uitgevoerd met een spiraal as
Nu kwam ik op aliexpress dezelfde beitel plaatjes tegen .
Heeft iemand ervaringen met betrekking op de kwaliteit daar deze 1/3 kosten van de beitel plaatjes van felder zelf verstrekt ?
 

Peter de B.

Actieve deelnemer
8 jul 2017
320
131
Geen ervaring met de messen uit China. Maar kijk op freeskop.nl die heeft mesjes voor de Silent power as en die komen uit Zwitserland. Prijs ongeveer 1/2 en prima kwalitiet.
Maar het zal waarschijnlijk nog wel een jaar of tig duren voordat je nieuwe mesjes nodig zult hebben :)
 

DiRowood

Nieuw lid
12 nov 2023
10
8
Haps
Dankje voor jou info Peter ga zeker kijken op de site.
Het zal echter geen jaar of tig duren daar ik ook kops en gebruikt hout schaaf. Maar das mijn eigen keuze. Ik heb inmiddels mesjes uit China binnen en deze heb ik kwa pas vorm getest en na gemeten , ook aan het schaaf beeld zie ik niets kan alleen nog niets zegen over de stand tijd grz Dick
 

DiRowood

Nieuw lid
12 nov 2023
10
8
Haps
Weet niet of dit werkt.
Ik heb bij aliexpress gezocht naar Felder inserts, en kwam toen bij deze uit.

Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
€30,71 | 13.8Mm Vierkante Carbide Inzetstukken Messnijderbladen Vervanging Voor Felderformaat Spiraalvormige Kop 10Pcs
 

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
204
139
Schouwen-Duiveland
Bedankt.Ik zal eens loeren ernaar. Mijn A3-31 moet nog geleverd worden en ik zal de plaatsjes die rin zitten niet 1-2-3 verslijten maar is handig als er opties zijn om te vervangen in de toekomst.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.