Hammer N4400 dikte van de werktafel? (Ivm tafelverlengingsopbouwset)

studiodara

Actieve deelnemer
7 jun 2015
148
30
Wie kan mij de dikte van de werktafel van een Hammer N4400 vertellen?

Ik wil mijn tafelverlengingen (de korte en de lange) ook op mijn Hammer N2-35 (het kleinste broertje) kunnen gebruiken dmv de aan te schaffen Hammer

Tafelverlengingsopbouwset​

Alleen is deze officieel alleen voor de N4400. Nu zijn de bevestigingsnokken van de N4400 wel zelf te maken en aan mijn N2 te lassen. Maar nu ben ik dus benieuwd wat de dikte is van de N4400 tafel en of het verschil met mijn N2-35 op te vangen is met de stelruimte in de opbouwset.

Heeft iemand die ervaring / het antwoord?
 
Laatst bewerkt:

avos

Post veel
10 nov 2008
783
122
omg Haarlem
In de hoogteverstelling zit niet zo heel veel speling. Kan het niet exact nameten, maar schat in enkele mm.. Zou je vast groter kunnen maken door de sleufgaten te vergroten.

hart op hart afstand van de bouten waarmee de aluminium"geleider" aan de ijzeren bevestigingsstrip is bevestigt is 34cm. (in beide gevallen, dus de zijkant en achterkant van de tafel) De bevestiging van de ijzeren strip aan het blad zelf zit met twee bouten. In de strip zitten 4 gaten. De afstand aan de zijkant (22cm) is anders dan aan de achterkant.(35cm) Maar hier kun je ook makkelijk zelf gaten boren.

IMG_4331.jpegIMG_4332.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: studiodara

studiodara

Actieve deelnemer
7 jun 2015
148
30
In de hoogteverstelling zit niet zo heel veel speling. Kan het niet exact nameten, maar schat in enkele mm.. Zou je vast groter kunnen maken door de sleufgaten te vergroten.

hart op hart afstand van de bouten waarmee de aluminium"geleider" aan de ijzeren bevestigingsstrip is bevestigt is 34cm. (in beide gevallen, dus de zijkant en achterkant van de tafel) De bevestiging van de ijzeren strip aan het blad zelf zit met twee bouten. In de strip zitten 4 gaten. De afstand aan de zijkant (22cm) is anders dan aan de achterkant.(35cm) Maar hier kun je ook makkelijk zelf gaten boren.

Bekijk bijlage 105104Bekijk bijlage 105105
Dank opnieuw @avos !! Ook voor de behulpzame foto’s! Ik ga ermee aan de slag!
En boys van Felder, als jullie meelezen, plaatsen jullie voortaan op alle lintzagen die bevestigingspunten?
 
  • Leuk
Waarderingen: LvdE en avos

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.945
834
Enschede, Twente
Dank opnieuw @avos !! Ook voor de behulpzame foto’s! Ik ga ermee aan de slag!
En boys van Felder, als jullie meelezen, plaatsen jullie voortaan op alle lintzagen die bevestigingspunten?
Die maken niet zelf, dus zijn ze afhankelijk van wat ze als basisuitvoering kunnen inkopen & dan speelt vervolgens hoeveel extra werk meer oplevert als je het er al voor over hebt om het product uit te pakken, aan te passen en weer in te pakken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.