Hammer n3800 te koop

Geertjun

Actieve deelnemer
Hierbij mijn z.g.a.n Hammer N3800 te koop aangeboden, 400v variant met de keramische geleiders incl verrijdbare onderstel, incl 4-tal zaaglinten van Hammer. Korte tijd gebruikt om fineer te zagen

Nieuwprijs: +/- €1900
Optie: x-life keramische zaagbladgeleiders: +/- €200,-
Onderstel Bora: +/- €125,-
4x zaaglinten +/- €150,-
Totale nieuwprijs +/- €2375,-

Vraagprijs: 75% van de nieuwprijs: €1750,-

Ophalen in Holten (bezorgen zou evt kunnen)

20260507_154322.jpg20260507_154338.jpg

Mark84

Actieve deelnemer
20 mrt 2018
76
23
Arnhem
Hierbij mijn z.g.a.n Hammer N3800 te koop aangeboden, 400v variant met de keramische geleiders incl verrijdbare onderstel, incl 4-tal zaaglinten van Hammer. Korte tijd gebruikt om fineer te zagen

Nieuwprijs: +/- €1900
Optie: x-life keramische zaagbladgeleiders: +/- €200,-
Onderstel Bora: +/- €125,-
4x zaaglinten +/- €150,-
Totale nieuwprijs +/- €2375,-

Vraagprijs: 75% van de nieuwprijs: €1750,-

Ophalen in Holten (bezorgen zou evt kunnen)

Bekijk bijlage 167766Bekijk bijlage 167767
Is de zaag nog te koop en waarom doen hem weg.?

Geertjun

Actieve deelnemer
De zaag is nog te koop

Reden van aanschaf is het zagen van dunne strips mahonie voor mijn runabout project (ook te vinden op dit forum) Dit project ben ik inmiddels gestopt en alle relevante spullen aan het opruimen.

De lintzaag in mijn huidige werkzaamheden overbodig geworden.
Ik vind het een te mooie machine om ongebruikt in een hoekje te laten staan verstoffen.

Misschien krijg ik er ooit spijt van, maar het hele leven zit vol met keuzes 😉

Mark84

Actieve deelnemer
20 mrt 2018
76
23
Arnhem
De zaag is nog te koop

Reden van aanschaf is het zagen van dunne strips mahonie voor mijn runabout project (ook te vinden op dit forum) Dit project ben ik inmiddels gestopt en alle relevante spullen aan het opruimen.

De lintzaag in mijn huidige werkzaamheden overbodig geworden.
Ik vind het een te mooie machine om ongebruikt in een hoekje te laten staan verstoffen.

Misschien krijg ik er ooit spijt van, maar het hele leven zit vol met keuzes 😉
Bedankt voor je snelle reactie.. door een post van iemand anders op dit forum..toch besloten naar de record power te gaan.... Review Record Power Sabre 300 lintzaag .. deze bied voor mij ook voldoende en ook nog stukje voordeliger.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.