Dit was een blad wat ik al had.Het desbetreffende meegeleverde spouwblad is 2,8 mm dik,en aangezien zaagbladen steeds dunner worden had dat wat mij betreft wel wat minder gemogen. Normaal gesproken gebruik ik Leitz, dit is echter een ander merk. Het afkortzaagblad wat ik hier van Leitz heb liggen is 3,2 dus dat is geen probleem. Felder verkoopt ook een spouwmes van 2 mm. Op mń mail wat betreft afstelling e.d. heb ik tot nu toe geen reaktie gehad. Maar het is ook zeer de vraag in hoeverre "Barneveld" tijd, zin en budget heeft om zich bezig te houden met een machientje van nog geen 1600 in de BTW. Service is duur, expertise is schaars. Laten we wel zijn, dit is een massa-produkt, net zoals bijvoorbeeld een auto - je krijgt ongeveer waar je voor betaalt, niet minder (of je moet erg veel pech hebben), zeker niet meer. Je kan je een ongeluk zoeken naar een "gouden deal" maar dat bestaat dus niet echt. Ondertussen probeert Felder op deze manier, denk ik, een ingang te vinden op de hogere doe-het-zelfmarkt (zeker in de US financieel interessant) en wat marktaandeel af te snoepen van Record Power e.d. Of het ze op deze manier gaat lukken, we zullen het zien.