Hallo

Enatii

Nieuw lid
2 feb 2021
16
26
Sint Jansklooster
Hallo allemaal,

Mijn naam is Nando en ik ben hier al een aantal keer terecht gekomen tijdens research naar het een en ander en ik vond het wel tijd worden om mij eens aan te melden.
Ik was vijf jaar oud volgens mij toen ik voor het eerst met een decoupeerzaag aan het werk was, onder streng toezicht van m'n vader uiteraard, en nu zo'n vijfentwintig jaar later knutsel ik nog steeds het een en ander met hout. Ik heb een achtergrond in elektrotechniek (gewoon huis tuin en keuken, niets bijzonders) en later heb ik een opleiding meubelmaker gevolgd die ik niet heb afgemaakt want tja het leven gaat soms anders dan gepland. Maar dat weerhoud mij er niet van om te knutselen met hout. Het meeste knutsel ik aan het huis van plinten tot deuren en een zelden stukje meubel. Maar ook hobby ik wel eens met wat elektrische gitaren, en ik hoop dat meer te gaan doen als ik straks ben verhuisd en dan eindelijk mijn eigen schuur heb en niet meer op een kleine slaapkamer zit wat constant schoongemaakt moet worden.

Hoe dan ook. Leuk jullie te ontmoeten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.