Hallo Allemaal

edwin__

Nieuw lid
3 feb 2021
7
0
Hallo allemaal,

Ik ben Edwin, 31 en woon in de regio Arnhem / Nijmegen. Als sinds mijn 12e/13e sleutel en klus ik.

Ik wil me graag verder gaan verdiepen in de wereld van hout. Mijn plan is om rustig te zoeken naar een goede stevige houtwerkings werkbank, slijptolk, bankschroef, bijtels, en schaven.

Wat zijn verder must-haves voor een moderne houtbewerker?
 

HoutWouter

Actieve deelnemer
4 okt 2020
116
52
Utrecht
Ik zou ook een paar beitels nemen 😉 en uiteraard een paar goede handzagen.
Je hebt wel geluk met een mooie (web) winkel in de buurt van Arnhem.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.119
1.942
Klein-Brabant, Vlaanderen
welkom
begin met een stevige werkbank
bij voorkeur met mft-achtige-gaten in het werkvlak
idealiter ook op de zijkant
je bent aan een reis begonnen waar de horizon steeds verder verschuift . . .
 

edwin__

Nieuw lid
3 feb 2021
7
0
Welkom Edwin. En keuzes maken. Goed lezen op dit forum, dan begrijp je wat ik bedoel.
He bedankt, ik heb wat ervaring op forums en weet dat de waarheid nooit vast omlijnt is. Desondanks kan ik niet wachten om de verschillende projecten en aanpakken te leren!
 
Welkom Edwin,

Geniet er van hier, wat je allemaal nodig hebt ........... dat ligt er helemaal aan.
Iets maken met de middelen die je hebt vergt vaak je fantasie gebruiken en oplossingen zoeken.
Dat maakt het werken met hout zo mooi. De een heeft een houtsnijmes de ander een werkplaats die uitgerust is met alle dure en modernste middelen die je maar kunt bedenken.
Beide maken ze prachtige dingen, het is maar wat jij zelf het liefste doet.

Arnhem....... daar woonde wij 3 jaar geleden en is om de hoek zeg maar.

Groet Edwin.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.